Terug naar overzicht
Hoi, Wij zullen de badeendjes (bruid en bruidegom) bestellen bij www.trouwkaarten.nu . Wel degelijk "nu" en geen "nl". Is vaak een misverstand. Er staan daar ook nog andere leuke bedankjes en je kan trouwens een demo aanvragen, wij hebben hier nu de eendjes en we vinden ze schattig, lief en origineel.Groetjes
Een andere hier vaak vermelde website is geluk.com, daar kan je ook een zgn weddingbox bestellen met staaltjes van alles in. Daar kan je ook alles personaliseren. Ze hebben toffe spulletjes, maar uiteindelijk gaan we toch een foto als bedank opsturen. Dan kunnen we ook makkelijker mensen bedanken die niet naar het avondfeest komen.Groetjes,Miriam
Hey,Ik weet niet van waar je bent, maar wij gaan onze bedankjes in Hasselt bestellen. We hebben daar eens gekeken en ze hebben toch een ruim aanbod.Groetjes
Hey,Voor de kindjes aan de kerk heb ik nederland potloden besteld met boven aan zo van die diertjes.En heb er dan een zakje met bruidssuiker aangehangen (gehaald bij AVA).En voor de mannen heb ik een setje stylo's laten bedrukken met onze namen. Gekocht bij een reclamedrukwerkwinkel.En voor de vrouwen hebben wij een yin en yang peper en zoutvatjes gekocht (www.dantasimport.nl )En hadden geen enkel probleem met het opsturen van de dingen. Allemaal binnen de week gekregen na betaling.Groetjes,Christine
mocht je niet ver wonen van Ruddervoorde (regio Brugge):zie " www.gyp.be "Is wel een groothandel en je kunt er enkel kopen indien je een BTW-nummer hebt, zoniet vind je vast wel iemand wiens BTW-nummer je eventjes kunt lenen.'t Is een firma met allerlei bad- en geschenkartikelen. Wij hebben er ook onze geschenkjes gevonden aan een heel schappelijke prijs (inkoopprijs hé ;-) ) Wij betaalden voor zo'n proefbuisje met badzout 0,99 euro per stuk (+ badkuipje om ze in te zetten was gratis) en hadden dat tegelijkertijd ook gebruikt om de tafelnaam aan te bevestigen. Ze hebben daar zelfs ook van die leuke badeendjes. Aanrader voor de westvlamingen onder ons!