Nu Online
Momenteel zijn er 708 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum verloofde: almost check!

13-9-2012 16:32:14
Dinsdag naar de waele in Sint-Niklaas gegaan, en niets anders dan woorden vol lof! Alle tijd genomen, vanalles mogen passeren supervriendelijk. Het zal een pak op maat worden waarvoor mijn verloofde dus nog een aantal keer zal moetengaan. Alle vertrouwen in dat het goed komt, want hij zag er yummie uit! Vanaf nu kan hij het alleen aan ;-)

Vicky
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1032

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik13-9-2012 19:04:41

hihi gelukzak! Ik mag niet meegaan ze. ;) We hebben besloten om de kleren van elkaar nog niet op voorhand te zien zodat het een verrassing blijft.

Tessa
10-11-2012
 Meld misbruik13-9-2012 20:26:31

Wij zijn gisteren ook geweest voor de 3de keer.. service is idd schitterend.. Pluim voor Jeannine die er werkt. We hebben de broek meegekregen om om schoenen te gaan.. Binnen een 3 tal weken wordt alles op maat gemaakt... Mijn ventje zag er ook yummieee uit zenne..:-)

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik14-9-2012 8:50:00

Mijn verloofde werd er verlegen van.. Heb blijkbaar aantal keer teveel gezegd dat hij lekker kontje had :-p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info