Terug naar overzicht
Het was zo te zien een plezant feestje! :-)Je zag er prachtig uit!!!
Zoals ik op facebook al zei, je jurk was prachtig in combinatie met je kapsel en birdcage!Het zag er een leuk feestje uit! :-)Ben alvast benieuwd naar de foto's van de fotograaf ;-)!Wat een zalig weertje was het toch vorig weekend é...onvergetelijk!Geniet nog goed na!!groetjes!Sandra
Je zag er prachtig uit! Dat kleed was écht op je gegoten. En blijkbaar de hele avond 'n goedgevulde dansvloer: super!Grappig trouwens, hoe je uit de foto's altijd kunt opmaken welke klassieker er wordt gedanst.
Je zag er heel prachtig uit!! Zag er een heel leuk feest uit.Was jou kleed een ladybird?
nee een sottero-midgley de pauline bij piere yves hebben ze hem wel aangepast aan mijn wensen zo zag ie er origineel uit http://www.rkbridal.com/sottero-midgley-by-maggie-sotte... . ze hebben de stof achter mijn linten weg gedaan dat het mijn huid is dat je ziet tussen de linten en van een rechte strapless en hartvormige gemaakt. deze jurk had alles dat ik mooi vond ' van de 5 punten die ik wilde dus hebben we er 5/5 van gemaakt door een decolete te maken :)
Je look is echt flawless!!
Héél mooi, moest je er ooit aan denken het te verkopen ;-) hihiUw man heeft veel geluk met zo'n mooi bruidje :)Gaan jullie nog op huwelijksreis?
ja hoor we vertrekken zondag ochtend naar zanzibar . de jurk zal niet verkocht worden mijn stiefmoeder gaat hem opstellen in haar slpk eens gereinigd . Ze wilde hem echt heel graag dus ja . @ alle andere bedankt voor de complimentjes @ sandra het was idd zalig weer.