Terug naar overzicht
hallo,deze kan je bestellen bij www.dressedbygill.nl Je mag er zeker van zijn dat het daar het goedkoopst is.want ik heb gekeken waar ik mijn trouwjurk heb besteld en het is er veel duurder.ik weet niet of je komt uit Belgie?maar in de veritas kan je ze ook krijgen. Ik weet wel niet hoeveel ze daar kosten.Veel succes
hey ik heb de mijne uit de inno gehaalt en heb daar 9,99euro voor betaald en heb dat de avond op het feest kunnen verkopen voor 289 euro.grtjs
Hey,Vaak vind je die ook in bruidswinkels (bvb. waar je je kleed koopt), maar misschien is dat wel iets duurder.Groetjes, Sissi
Ik heb een kousenband uit de Veritas voor 9.95 euro. Ik had keuze uit drie (wit, roomkleurig en wit met rood). Je kan daar ook terecht voor alle mogelijke soorten kousen of haarversierinkjes! Groetjes
Hey,Toen ik mijn bruidslingerie ben gaan halen in Gent, heb ik dat daar gevraagd of ze dat hadden.En ik heb hem cadeau gekregen van hen!!!Groetjes,Christine
Hey,Ik heb een bijpassende gekocht ind e lingeriewinkel. Meestal hebben ze die niet binnen, maar kan je ze wel bestellen.Groetjes,Joke
Dag ChristineWaar ben jij je bruidslingerie in Gent gaan halen? Ik ben ook uit de buurt van Gent afkomstig, maar weet niet goed waar ik voor moet bruidslingerie best zal zijn...Alvast bedankt!GroetjesVeroniek20 07 2007