Terug naar overzicht
Veel plezier! Geniet ervan!
Geniet ervan!
Succes morgen en geniet van jullie dag!
Mijn eerste recatie: "Amai dat is heel snel" *kijkt naar teller....ziet 14 uur staan...slikt even* :DIk ga straks bij de kapper, mijn koffers en EHBO koffertje klaarmaken en alles klaarleggen voor morgen en de planning nog eens tegoei overlopen.Wel slecht nieuws gehad: ik moest gisteren nog naar het ziekenhuis voor een NMR en die man is een sequentie vergeten draaien dus ik moet nu nog eens opnieuw gaan...dat was wel niet voorzien in mijn planning...
oei! och, das wel minder natuurlijk zo de dag voor je trouw. hopelijk niks ernstig... en dan nog eens terug moeten! jah, want wij hebben toch niks te doen é vandaag ...!we moeten ook nog onze koffers pakken, denk dat dat voor maandag zelf zal zijn. we hebben dan nog een voormiddag tijd...groetjes!
Heel speciaal gevoel é...:-) bij ons is het al een week geleden en de afkick doet zeker zijn intrede :-)!!Vicky, Lauren en andere bruidjes van dit weekend: geniet er ten volle van!!Foto's en verslagjes bekijk ik als we terug zijn van honeymoon!!Maak er iets moois van allemaal!!groetjes en alvast dikke proficiat!!!groetjesSandra
Vicky en Lauren en alle andere bruidjes,Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk vandaag en morgen. Geniet er met volgen teugen van en probeer vandaag na de laatste checks nog een beetje te ontspannen.GroetjesMarijke
Ik ga morgen stiekem hard aan jullie denken :)Geniet ervan en maak er een liefdevolle dag van!
Ik geef Sandra helemaal gelijk, het is echt afkicken! Ik zit echt in een zwart gat, voel me kei slecht dat die dag zo snel is voorbij gegaan...:( geniet er enorm van en laat je niet druk maken om kleine prullen (ik had van de ochtend al een bruine vlek op mijn kleed :s) En zoals je binnenkort in mijn verslag zult lezen zijn er nog dingen anders gelopen, maar soit GENIET GENIET GENIET. Alvast een dikke proficiat.
@Vicky, Lauren en de anderen die dit weekend trouwen: geniet ervan en proficiat!!!!En @Alessia; leuk je te horen, kijk uit naar je verslag!
Vicky en Lauren,Maak er beiden een super dagje van!Alvast een dikke proficiat!En ik kijk al uit naar de eerste fotootjes!Genieteeeennnnnnnn!!!!Groetjes,Silke
Merci meisjes :D
dank je wel allemaal!!!ik blijf overal af vanaf nu...ben erin geslaagd een haak in mijn lief zijn hemd te knippen!!!2 plakkaatjes onderaan de knopen, ik dacht, ik snijd deze nog vlug even weg!GELUKKIG zit dat gedeelte in zijn broek. mama heeft t nog vlug even genaaid zodat het niet verder kan scheuren...voor de rest zijn we er helemaal klaar voor .... denk ik ....!groetjes!(en ik kom zondag wel even snel snel laten weten hoe het was )