Nu Online
Momenteel zijn er 512 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Whoopwhoop!! Het eerste ligt vast!!!!

14-9-2012 8:34:39
Gisteren mijn haar en make up al vast gelegd

De kapster/visagiste zei dat ik er goed aan gedaan heb om zo vroeg al vast te leggen.. Ik ben wel haar eerste bruidje voor 2014. Maar 2013 zat ook al goed vol! Dus dat nemen ze me al niet meer af

Nathalie
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 566

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik14-9-2012 8:39:43

Wauw zo vroeg al!
Ik ga begin oktober bij een vriendin van me langs die een beatysalon heeft om na te gaan wat ze voor me zou kunnen doen.

sofie
20-4-2013
 Meld misbruik14-9-2012 8:56:43

Ja, miljaar, bij mij ligt nog niets van dergelijke zaken vast... wij zijn nog volop bezig met het regelen van de zaal, kerk, priester en co... (voorlopige datum 20/04/2013) mijn kleed heb ik al, de rest van de voorbereidingen volgt... maar het komt in orde... toch?

Jessica

Meld misbruik14-9-2012 9:11:44

Ja, 2013 begint inderdaad stilaan vol te lopen... en de eerste voor 2014 zijn een feit...

Maar jullie gaan allemaal stralen hoor :-)
Groetjes
Jessica
GlitGlam

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik14-9-2012 10:49:10

Mja wij zijn ook volop bezig met een zaal te zoeken! Hopelijk is dit ook snel in orde. Dan als mijn ventje bij mij woont en we gaan voor zijn adres te veranderen, gaan we ineens de trouwdatum vastzetten.
Kerk moeten we niet doen, want we gaan zelf een vrijzinnige ceremonie houden bij mijn vader in de tuin! Trouwjurk ga ik pas volgend jaar voor kijken

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik14-9-2012 10:50:58

Je bent er inderdaad goed op tijd bij! Maar beter zo dan op het laatste moment nog moeten stressen over vanalles
En als je weet wat je wil dan kan het maar geregeld zijn

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik14-9-2012 10:53:20

Ja dat is zo :-)

Maar vooral de zaal wil ik in het kort nog zeker vast gelegd hebben! Fotograaf heb ik al in het achterhoofd.. is een vriendin van mij, maar ze doet dit ook professioneel. Binnenkort gaan we een fotoschoot doen van ons tweetjes en dan vraag ik het haar ineens :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...