Terug naar overzicht
Hey Nathalie, Het getwijfel en gepieker hoort allemaal bij de stress. De vraag of hij de ware is, dat kun je je blijven stellen. Maar het feit dat je niet zonder hem kunt, je goed bij hem voelt en hem graag ziet, dat zegt alles denk ik. En het beste van allemaal, hij voelt hetzelfde voor jou en wil de rest van zijn leven bij je zijn.Kortom: laat je niet in de war brengen door de stress. :) Ik ben er zeker van dat van zodra je "ja" zegt, een grote opluchting zal komen. Relax and go with the flow!
Laat je feest niet bederven door zenuwen. Je huwelijksfeest is geen sollicitatiegesprek¨of operatie hé. Laat alles los nu, de rest is georganiseerd...dat loopt wel goed.Of je de "ware" vast hebt, dan niemand garanderen. Wat er over 15 jaar gebeurt, speelt heden minder rol. Als je beiden bereid bent te werken aan een gezamenlijke toekomst, komt het wel goed. Wie, hoe en wanneer op zijn partner uitgekeken is, kun je nooit weten. Alles wat je kiest in het leven (dat toch niet blijft duren) is in feite een gok. Don't worry, go for it, live for today!grtz www.discovideo.be
dat zijn mooie woorden!!!
Relax en no stress! ;) Komt allemaal wel in orde! Gewoon genieten! En het feit dat je niet meer zonder hem kunt en hem graag ziet is genoeg hoor.
Hey nathalie, ik herken je gevoel in elk geval. We zijn 7 jaar samen, hebben een zoon, hij maakt me ongelooflijk gelukkig, en toch... Het gevoel dat dit het dan is, vind ik soms best beangstigend. Wat stom is natuurlijk, want hij zal altijd de vader van mijn kind zijn, wat hoe dan ook een nog veel eindelozer band is dan een huwelijk waar je in het slechtste geval een eind aan kan maken. Maar ik versta je twijfels. Denk gewoon aan hoe goed het al geweest is, en hoeveel goeds nog komt. Ik kan echt wegdromen bij het idee samen oud te worden, en ik denk echt dat we een goeie kans hebben er te raken. En blijkt het ooit niet zo te zijn, zal ik geen spijt hebben, want de 7 jaar tot nu toe waren in elk geval fantastisch... Don't worry, just enjoy!
@ Marlies, Het voelt inderdaad wel 'beangstigend' aan. Hoewel er eigenlijk niets verandert tussen ons, maar toch... Het voelt raar aan... Ik hoop dat ik zal kunnen genieten morgen Grtjs! Nathalie
Hey Nathalie,Eens je morgen 'JA' mag zeggen, zullen die twijfels zeker weg zijn ;-)!Gewoon genieten van jullie dag...het gaat zo snel voorbij die dag!!Alvast dikke proficiat!groetjesSandra