TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
18-5-2007
|
22-9-2006 22:54:47
Hallo Veerle, We waren vorige zaterdag ook in die huwelijksmis, het was inderdaad prachtig gezongen! Hoe heb je contact op genomen met Cantate Domino? Wat is hun kostprijs voor het opluisteren van een huwelijksviering? Groetjes, Els 19 mei 2007
|
|
Veerle
29-9-2007
|
23-9-2006 12:22:27
Hey Els!
Op de website van cantate domino staat het tel nummer van hun dirigent, de heer Ghys. Na de mis vorige zaterdag ben ik direct naar hem gestapt en hem gevraagd of ze in onze mis ook zouden willen zingen. Ik mocht hem deze week terug bellen, en voila, tis in orde. Ze hebben geen vaste prijs, je geeft wat je zelf wil geven, al vind ik dat persoonlijk vrij moeilijk. Nu ja, we zien wel. Kende jij die mensen die in Zele zijn getrouwd? Wij gingen enkel voor cantate domino. Er was wel enorm veel volk he.
Groetjes,
Veerle 29/09/2007
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
25-9-2006 13:21:34
Hallo Veerle,
Fijn dat Eerwaarde toegezegd heeft. Tja, da's een beetje z'n aard hoor, alles loopt wel los, geen zorgen! Wij zijn ook eens op een vrijdagavond voor de repetitie langsgeweest en onze muziek gekozen. 'k Had wel al een aantal liedjes die ik zeker wou (bv. Halleluja van Händel). Eigenlijk wou ik ook de Krönungsmesse van Mozart, maar da's heel lang geleden dat ze die gezongen hebben, en de kleintjes kennen dat niet zo goed. Dus heeft Eerwaarde ons een andere mis aangeraden (ook van Mozart, de Spätzenmesse). 'k Denk dat je met Mozart altijd goed zit, niet te zwaar, toegankelijk voor mensen die weinig van klassieke muziek kennen. Best dus eens een tijdje op voorhand met Eerwaarde afspreken. 'k Zou zeggen zo ergens rond half juni. Dan zijn 't examens voor de jongens, dus minder repetities en nog ruim vóór hun concertreis (in juli). Dus dan heeft hij wel wat meer tijd. Zeker niet eind april gaan, want dan zijn 't Jubelconcerten en is hij minder te genieten! :-) Die vergoeding, tja, daar heb ik ook mee gesukkeld. Ik ken ze natuurlijk goed, en wou wel roddels vermijden. Da's dus nie gemakkelijk hé! Zoals een oud-zanger me zei: "Geef je te weinig, dan is 't niet goed, geef je te veel, dan wil je de rijke uithangen". 'k Heb dan wat advies gevraagd en rond 500 EUR zit je wel goed hoor. Wij hebben na de mis de jongens wel getrakteerd op een snack in een plaatselijke taverne. Dat valt altijd in de smaak! Was 't in Zele mooi? M'n broer was er waarschijnlijk ook wel bij. Maar hij heeft momenteel zoveel werk, dat hij het koor een beetje naar de achtergrond geschoven heeft. 'k Vermoed zelfs dat hij er binnenkort helemaal gaat mee stoppen, weliswaar met pijn in z'n hart. Maar ja, 't leven is nog iets meer dan koor en werk alleen hé! Als hij er volgend jaar nog bij is, kom ik misschien mee luisteren!
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
Veerle
29-9-2007
|
25-9-2006 18:10:43
Hallo Sylvie!
Heel erg bedankt voor de info! Ik ben al wat gerust gesteld!
Veerle 29/09/2007
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|