Terug naar overzicht
Moooooi! :-) Je staat op elke foto te stralen, super om te zien! En die zaal was echt wel tof aangekleed zeg, het is al die inspanning waard geweest! Nu een heerlijk ontspannen reisje, volop genieten van elkaar!
mooie fotos geniet van jullie reisgroetjes
Leuke foto's Sandra. Je zag er echt prachtig uit! Waar heb je je juwelen gehaald? Toevallig kwam ik vandaag op mijn facebook ook een foto van jullie avondfeest tegen. Blijkbaar hebben we een gemeenschappelijke kennis :).
Echt prachtig Sandra! De kleurtjes komen echt supermooi uit. Ik hoop dat het bij ons ook zo mooi gaat zijn :D
super mooi hoor!
@Elisabeth: Bedankt ;-)!! We gaan zeker genieten van onze reis! En voor jou alvast een onvergetelijke dag toegewenst!! Want ik kan niet meer 'supporteren' hier voor jou tijdens de laatste dagen é (wij zijn terug 28/09 maar wsl is het al nacht dan...)!! Maar ik lees je verslagje nadien zeker en ben ook benieuwd naar foto's :-))!!@Cindy: mercikes!!@Jente: ah, welke vrienden of vriendinnen hebben we gemeenschappelijk ;-)? De wereld is klein op facebook é :-)!@Lauren: ik ben er zeker van dat jullie een top trouw gaan hebben!! ben ook zeer benieuwd naar de foto's, jullie zijn erg fotogeniek dus dat gaan super foto's worden!! Geniet van je dagje morgen!!!@ Vicky: bedankt :-) en voor jou ook veel succes morgen, gene stress en vooral genieten é!!! groetjes!
@ Sandra: Arno Scheers. Heb ik heel vroeger mee in de klas gezeten. Grappig inderdaad hoe klein de wereld wordt door facebook. Veel plezier op je huwelijksreis!
Dag Sandra, zo te zien heb je echt een prachtige dagje gehad! Je zag er stralend uit en ook de feestzaal was echt prachtig aangekleed...geniet van jullie huwelijksreis en van elkaar! Proficiat, Alessia.
@Jente: aaah, ja Arno is de vriend van een goeie vriendin van mij, Katia dus ;-). Bye the way: juweeltjes komen van Lemony (online besteld dus!)@Alessia: Bedankt meid! Na de honeymoon lees ik zeker jouw verslagje!! :-)groetjes!
Prachtige foto's!En ik was ook al eens goed naar je juweeltjes aan het kijken.Lemony staat al een tijdje bij 'mijn favorieten', inderdaad veel mooie dingetjes daar.Geniet van de honeymoon! En van elkaar
Dag Sandra,Ik heb eindelijk eens de tijd genomen om jouw verslagje goed te lezen. Het klonk als een top dagje, net zoals het hoorde te zijn! Jammer van je oor, ik kan me voorstellen dat dat wel bijzonder vervelend was.Ik kan alleen maar beamen dat die lounge-inrichting echt prachtig was. Een stralend bruidje was je! Ik vind dat wel bijzonder: ik voelde me op mijn dag ook de hele tijd stralen. Wat dat toch niet met een mens doet hé. Zo jammer dat een dag zo snel om is! Geniet nog van het getrouwde leven!
Bedankt Sofie!Vandaag al een maand geleden...wat gaat de tijd toch snel :-).Die dag vliegt echt voorbij...maar het is een super herinnering natuurlijk!Jullie ook nog veel nageniet-plezier!!groetjesSandra
Zeeeeer mooi kleed!
Bedankt
Ooh, uw trouwfoto's staan er ook al op :-) Uw kleed is echt héél mooi! Ik herinner mij precies dat jij wat twijfels had hierover? Geen enkele reden toe! En uw kapsel was ook super mooi gedaan! Het zag er een prachtige, gelukkige dag uit!Hihi, echt leuk om zo het totaalplaatje te zien na zoveel maanden voorbereiding en blogs op dit forum.Konden we het nog maar eens over doen he :-)Groetjes
Ja, dit zijn foto's van het avondfeest...maar we wachten dus nog op de foto's van de fotograaf van het klaarmaken, gemeente, foto's suite en onze shoot uiteraard...spannend!Bedankt :-) ik was er uiteindelijk ook heel blij mee hoor met mijn kleed ook al zijn er veel twijfels geweest ja. Ik denk dat het uiteindelijk kwam doordat het paskleed echt veeeeel te groot was en ik vastgepind zat maandenlang op die foto's...Maar ik was heel blij met het totaalplaatje!Ik zou het heel graag ook nog eens overdoen ja :)groetjes!