Terug naar overzicht
Dag Lisa, Wij hebben disco Medley uit brugge. Die hebben wij al eens bezig gezien op een trouw en vonden we zelf heel goed en best wel meevallen van prijs. Je moet eens kijken op www.disco-medley.be ... kunnen we zeker aanraden !!!Groeten, Lindsey
Hey Lisa,Wij hebben Dj Infinity uit koekelare en die draait op ons huwelijksfeest in het Oud sint Jan in Brugge. Heb hem zelf nog niet bezig gezien, maar wel al veel lof over gehoord. Kijk eens naar www.infinity.be Voor een ganse avond vanaf het eten tot wanneer het gedaan is betalen wij 400 euro. je kan ook een uitgebreid concept nemen met een grote lichtshow en die kost dan 500 euro.Hopelijk heb ik je hiermee wat geholpen en nog veel succes met de voorbereidingengroetjes stefanie07.07.07
Hallo Lisa,Zelf ben ik niet uit de regio Brugge maar wij spelen wel in heel het land DJ. Toevallig ben ik nog vrij op 31/03/07. Dit steeds aan zeer interessante prijzen en met kwalitatief materiaal. In onze prijs is steeds alles inbegrepen en moet je nooit aan extra kosten denken. Indien je info wenst: djjovdb@telenet.beGroetjes
beste, neem gerust een kijkje op www.djevy.be