Terug naar overzicht
Ik zou zeker nog eens bellen. Ik denk dat als je nog wat gewicht verliest dat het dan niet meer zal samentrekken. Bij mij zit het een beetje anders. Ik moet pas mijn maten laten opnemen eind januari dus ik probeer tegen dan nog wat gewicht te verliezen en pas nadien beginnen ze mijn kleed te maken dus is ook wel handig. ;)Maar in andere bruidswinkels denk ik dat er al retouches gedaan zijn aan het kleed. kan je best ook eens vragen. Succes!
Ik heb ook bredere heupen dan bocenlichaam en bij mij hebben ze de maat besteld die ik nodig had op mijn heupen en het bovenstuk hebben ze dan ingenomen. Dat lijkt mij een logische oplossing. Misschien nog eens vragen aan de winkel? En als je zon rijgloord niet mooi vindt, moet je je niet laten overhalen! Groetjes, Hanne
Debbie, kan je jouw probleem niet oplossen door steunondergoed (shapeware) te kopen? Ok, da's wel extra investering, maar je kan dat ook altijd gebruiken voor dagdagelijkse kleding.Ik denk dat ik shapeware zal dragen omdat het geruststellend is - je weet dat e altijd tiptop blijft heel de dag/avond lang, en ook omdat ik dat aangenamer vind voor mijn benen...
Tnx, ik ga straks bellen Gisteren mama gebeld en ze zei dat moest de kleermaakster hen niet gewezen hebben op waar het samentrok ze het zelfs niet gezien hadden. Dus laat het zo, zal proberen nog wat af te vallen (kan nooit geen kwaad) en die tip van dat corrigerend ondergoed is ook wel een idee