Terug naar overzicht
Hallo, ik weet geen prijzen van het huren van een trouwkleed maar ik heb mijn kleed nieuw gekocht bij iemand die ermee stopt met het verkopen en ik heb 350 euro betaald..ik zie nu op haar fb dat ze de rest wegdoet voor echt zotte prijzen..... hier de link naar haar fb zodat je ook eens kan gaan piepen.. https://www.facebook.com/wendy.kellens.7
en ook ng een tip..kijk maar es rond op kapazaa of 2dehands..daar kan je echt koopjes doen en na jullie trouw kan je het terug verkopen met geen of weinig verlies
ik dacht bij jagré in antwerpen maar daar ben ik niet zeker van.
bij la tiara in antwerpen kan je jurken huren, maar je bent toch wel een paar honderd euro kwijt dacht ik. Voor die prijzen kan je evengoed naar claire de femme of youniek gaan voor een kleedje dat je echt zelf kan kiezen.
Farah Love in Zwijndrecht (bij Antwerpen) verhuurt ook.
Hallo,En dan heb je nog bruidjes op dit forum die hun trouwkleed verkopen voor zeer interessante prijzen. Interesse, mail me gerust paja65@hotmail.comGroetjesPatricia
Hallo,Je kan ook eens zien bij P&C (Meir Antwerpen) daar hebben ze een paar modellen (boven bij de feest kleren). Erg goedkoop (rond 200 euro). Je kan ook zien online/ in hun Duitse winkels hebben ze veel meer keuze.
Wat voor jurk zoek je precies? Ipv te huren kan je er ook één in 2de hands kopen.Ik ga die van mij ook verkopen. Is van 2011. Zeer romantisch kleed zonder bandjes. Moest je het willen zien, laat het dan maar weten dan stuur ik je een foto.Kan vanaf maat 36 tot 42 ofzo.. is achteraan met lintjes dus maakt niet zo uit.succesLuciaIk wil mijn jurk verkopen voor250 euro. Anders is het de moeite niet om het 2de hands te verkopen vind ik!
Hallo,Ik heb vandaag mijn kleedje gekocht bij Anne-Sophie Smartshopping in Sint Martens Latem bij Gent. Maar er zijn nog 3 andere winkels geloof ik. Het is een outlet winkel met avond- en cocktailkleedjes.Je hebt er een enorme keuze aan kleedjes in allerlei kleuren. Ik wou per sé in het wit trouwen en ik ben dus een paar keer moeten teruggaan. (ze krijgen elke week nieuwe kleedjes binnen). Maar vandaag was het dus prijs! Een prachtig kleed waar ik niets meer aan hoef te veranderen voor 179 euro! Zeker eens gaan kijken zou ik zeggen!