Terug naar overzicht
Zalig Katrien! Ik heb gisteren ook Ladybirds geprobeerd en was ook enorm gecharmeerd :-) ik ben benieuwd naar diegene die je gekozen hebt :p aarzel niet om mij een privé berichtje te sturen, ik ben echt curieus :-)
OOh ik ben ook gewoon weg verliefd op de collectie van ladybird!!! Maar ik moet nog een beetje wachten, nu al gaan bestellen is gewoon veel te vroeg..Mag ik wel eens zo curieus zijn om te vragen welke prijsklasse ze vallen?? Alvast heel veel succes nog met alles!!
Hier ook een Ladybird! Wel van 2012-collectie ;-) Het zijn stuk voor stuk prachtige jurken!!! December kan ik m'n jurk pas terug zien om te passen en eventueel in te korten. Ben nu al zooooo benieuwd ;-) Heel veel plezier met je Ladybird!
Ja ze zijn echt fantastisch! Zonder het te weten had ik er verschillende uit het rek gekozen en stuk voor stuk waren het prachtexemplaren!De mijne kost €1325. Valt dus heel goed mee!
Bij mij is het ook een ladybird!!! :) Gisteren ook gaan passen en er waren 2 favo bij. Was moeilijk om te kiezen maar heb dan toch uiteindelijk de knoop doorgehakt! :) en ben er heel blij mee
Ik twijfel nog tussen Ladybird en Cosmobella. Welke heb je gekozen van de collectie 2013? Diegene die ik heel mooi vond waren nog van 2012 :-)
Ik heb geen naam gekregen of nummer, maar momenteel staat ze bij de foto's op de eerste pagina links onderaan denk ik.
Haha die heb ik ook gepast, goede keuze!!