Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

doe het zelf projectje

16-9-2012 19:29:58
Hier ben ik weer :-)

Ik heb nogal veel vragen ineens he :p

Op Greenweddingshoes.com heb ik weer zo'n schitterend ideetje gevonden. Met oude lepels en zo van die metalen stempels. Zou het willen vertalen naar een eigen ontwerpje en dacht dat die dingen misschien wel ergens tweedehands in één of andere gezellige bompa zijn schuur zouden kunnen liggen. Maar probleem is dus: Hoe heten die dingen eigenlijk?
"Metalen stempels" levert niets op bij het Googlen. Ik bedoel dus van die metalen staafjes met een letter erop waar je dan achteraan een goeie tik op geeft met een hamer, en zo dus metaal kan graveren. "Letters for metal stamping" levert dan weer wel veel op, maar moet allemaal uit Amerika komen en de verzendkosten zijn soms al evenveel als de stempels zelf...
Iemand enig idee?

Ik ben ook nog op zoek naar (à la Etsy of zo), zegelringen / stempels met onze initialen om met wax de enveloppen te sluiten. Iemand een idee waar ik die kan vinden/ laten maken?

Groetjes,

Jessie (die weer veel ideetjes heeft opgedaan, en ja, dus ook weer al goed zitten janken heeft)

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 858

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik16-9-2012 19:38:57

Via Etsy vind je veel verschillende van die stempels als je zoekt op wax seal stamp.

Er zijn er in alle prijsklassen en sommige gaan die ook custom maken met de gevraagde initialen, hoor.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik16-9-2012 20:16:59

van die zegelstempels moeten ook te vinden zijn in belgie hoor, bij hobbywinkels. ik dacht ze hebben zien liggen bij lucas creative. en anders eens googlen onder zegelstempen of lakstempel

Kristel
13-10-2012
 Meld misbruik16-9-2012 21:36:30

Die zegelstempels hebben ze volgens mij ook bij de AVA. Ik dacht dat ik ze daar gezien had.

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik16-9-2012 22:44:33

Zoek eens op slagstempels

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik17-9-2012 18:59:57

Die zegelstempels die je meestal vindt hebben maar één doodgewone initiaal... Ik zou ze graag met onze beide initialen hebben, maar heb geen flauw idee waar ik die kan laten maken tegen een deftige prijs. Standaard zal dat al helemaal niet bestaan denk ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...