Terug naar overzicht
Ikzelf ben op 6 sept geweest voor eerste pas. Gevolg: te groot :p Ze gaan nu retouches doen en ik mag het 25/09 gaan afhalen! Ik heb er zelf ook wat bang voor, maar hoop dat het goed komt! ;-) Het zal allemaal wel goed komen!
Mijn eerste pas was ook heel laat! 12 juni was mijn eerste pas en ik trouwde 7/7. Ik zag het ook niet goedkomen! Ik deed mijn kleed aan en dit was een 46 en ik heb maat 36. Mijn kleed was speciale reeks dus ze hebben er eerst aantal bestellingen van gedaan in alle winkels in europa enndan pas geproduceerd, daarom dat mijn pas zo laat was. Zelfs de mensen want de winkel waren in paniek. Ik in tranen! Maar ze hebben hemel en aarde bewogen en ik had een nieuwe jurk! En heb dan die 2 keer in dezelfde week gaan passen en de tweede keer ineens meegenomen. Dus zelfs al loopt het mis komt het echt in orde hoor! Dan ga je echt voor op andere bruidjes! Dus relax, alles komt goed! Ook al ga je laat passen, dan staat dit zo in hun schema en is er tijd voor jou voorzien! Geen stress!
MiekeMaak je geen zorgen: die winkels weten echt wel wat ze doen en zullen nog voldoende tijd hebben om de aanpassingen (indien nodig) te doen. Zij hebben hier genoeg ervaring mee en zullen er voor zorgen dat alles OK komt. Voor de bruid zelf is het minder leuk omdat die nog wat langer moet wachten om de ondertussen gerezen twijfels weg te nemen maar geen zorgen, alles komt goed!!GroetjesRebecca
Rebecca neemt mij de woorden uit de mond. Echt geen zorgen maken! De winkel zal er alles aan doen dat jouw kleed op tijd klaar is hoor.. Komt goed!! Ik kan wel begrijpen dat je er naar uit keek en dat je het spijtig vind dat je langer moet wachten, dat gevoel zou ik toch ook hebben.
Waauw, wat zijn jullie toch lief :-) Bedankt om me op te beuren! Gelukkig heb ik helemaal geen twijfels over de gekozen jurk. Hoe is jouw jurk meegevallen vandaag, Ann?
Helemaal perfect! Je ziet, het kan meevallen! :-) Ik heb het meteen kunnen meenemen!