TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
20-4-2013
|
17-9-2012 11:58:22
Hey Dominique,
ik ben nog niet getrouwd, maar had voor de trouw van m'n broer een strapless kleed. Er konden ook bandjes bij, en die wou ik dus ook absoluut eraan. Geen probleem, die bandjes zijn eraan gezet. Maar eerlijk? Ze waren echt niet nodig geweest. Toch niet om het kleed op z'n plaats te houden. Ik moet wel zeggen dat ik me beter op m'n gemak voelde mét de bandjes. Maar m'n kleed was even goed blijven zitten zonder die bandjes. Dat maakte totaal geen verschil. Het had achteraan een rijgveter, dus die kon perfect aangetrokken worden. En er zaten baleinen in. Alles paste perfect. Ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld.
Het was niet van een bekende ontwerper ofzo.
Katrien
|
|
Saar
7-9-2013
|
17-9-2012 12:25:40
Ik ben dit weekend jurken gaan passen en ik moet zeggen dat strapless geen probleem is om het op te houden, ook niet met een kleine buste. Er zat in iedere jurk een tailleband en van het moment dat ze dat toe doen voel je meteen dat je jurk goed blijft zitten. Bij mij ging het wel om Pronovias/San Patrick jurken. Ik weet niet hoe het zit met andere merken.
|
|
sarah
18-8-2012
|
17-9-2012 12:26:38
Hey ik had een strapless kleed van Pronovias en dat heeft geen millimeter bewogen. Binnenin die kleedjes zit een soort corset. En geloof mij ik heb 's avonds heel zot gedaan op de dansvloer.
Mijn mama had een kleed van linea raffaeli en dat was ook met een soort beha sluiting binnenin.
Groetjes
|
|
Evelien
1-9-2012
|
17-9-2012 12:34:09
Ik had ook een strapless kleed en dit is ook perfect blijven zitten. Of het kleedje nu van een merk is of niet, zolang er een corset of tailleband inzit, blijft het perfect zitten aangezien uw taille het smalste punt van uw bovenlichaams is en als het hier mooi aanspant, dan kan het gewoon niet zakken, aangezien dit niet over je heupen kan schuiven die (veel) breder zijn. Maak je dus maar geen zorgen ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Sabrina
8-6-2013
|
17-9-2012 13:49:55
Ik heb nog geen kleed, maar heb enkele strapless zomerkleedjes en heb daar nog nooit problemen mee gehad. Die zijn daar voor gemaakt hé !
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
17-9-2012 13:58:01
Ik heb ook een strapless bruidskleedje en dat zit perfect doordat het heel mooi aansluit op de taille. Om er nog extra voor te zorgen dat het niet zakt of zo, zit er een soort systeem in waarbij je je BHsluiting in je kleed steekt en dan je BH dichtdoet. Is wel vaker zo bij trouwjurken. Denk niet dat het echt uitmaakt of het een merk is of niet hoor, een goeie naaister en trouwjurkwinkel zorgen ervoor dat elk kleedje perfect op je lichaam past!
|
|
Eva
13-9-2013
|
17-9-2012 16:52:46
Als je kijkt naar de fotoverslagjes van de bruidjes hier, dan zie je toch dat de meeste kiezen voor een strapless jurk. Ik heb al van vriendinnen gehoord dat een jurk met rits niet zo goed blijft zitten, maar één met rijgveters wel dus misschien moet je beide eens proberen bij het passen?
|
|
Serena
25-5-2019
|
17-9-2012 19:44:39
Ik had zelf een strapless jurk van La sposa ( model lasarte), en binnen in het kleed zat een tailleband zodat hij heel de dag blijft zitten, ik zelf was de band vergeten dicht te doen en had heel de dag het gevoel dat mijn kleed afzakte.. heb pas snachts toen ik mijn kleed uitdeed ontdekt hoe dat het kwam!! dus zolang er een tailleband in zit (en je ze niet vergeet dicht te doen) denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken over afzakken van het kleed!
|
|
Karolien
21-4-2012
|
17-9-2012 21:30:29
Ik zelf had ook een strapless kleedje, en het heeft vrijwel de hele dag goed gezeten. Een goede bh en een goede trouwjurkwinkel (naaister) laten je jurk als gegoten zitten. Mijn jurk was van Marylise model nova.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|