Terug naar overzicht
Hey!Bij mij zal de suite er als volgt uitzien:- Mijn ventje met zijn ma- Mijn ma met mijn schoonpa- Mijn broer (mijn 1ste getuige) met zijn vriendin- Mijn schoonzus (mijn ventje zijn 1ste getuige) met haar vriend- Mijn vriend neef (zijn 2de getuige) met zijn vrouw- Mijn zus (mijn 2de getuige) met mijn gehandicapte broer (draagt de ringen) - De 2 bruidskindjes- Ik met mijn paMijn pa kan mij wel weggeven, maar misschien kan het je toch iets helpen...Je kan misschien je partner als eerste alleen laten binnengaan of samen met diegene die de ringen aanbrengt...Groetjes,Eline
wij zitten met redelijk wat singles in de suite en ik heb gewoon gepaard tot het mooi overeen kwam. Misschien moet je dat ook doen?
Ik volg even mee, mijn mama gaat mij ook weggeven omdat mijn papa er ook niet meer is...
Wij doen het zo:Mijn broer en mijn zus (al dan niet plus one)Zijn zus en vriendmijn getuige (plus one)zijn getuige (plus one)Mijn mama en zijn papaMijn verloofde met zijn mamabruidskindjesIk alleen (papa vandaag 8 jaar gestorven)Ik wou liever alleen gaan, heb nochtans een goeie band met mijn mama, maar vind het beter zo.De volgorde met de getuigen zijn we niet zeker, dat vragen we nog eens na aan onze ceremoniemeester.