Terug naar overzicht
Super mooie foto's!!! Jullie zagen er geweldig uit!! Zo'n mooi kleed Geniet nog maar lekker na!
Heel erg mooie foto's!! Je straalt er echt op!
Merciekes!! ;-)Groetjes!Evelien
Inderdaad, hele mooie foto's.Jullie straalden echt!Geniet van het getrouwde leventje
Prachtig! Superleuke trouwzaal ook
Prachtige foto's Evelien !!!
Vind ik leuk! Een stralende bruid met een brede glimlach op elke foto, zo zien we het graag! :-) Geniet nog ongelofelijk veel na, en hopelijk tot nog eens op dit forum!
Heel leuk! Prachtig kleed ook, van welke collectie is dit?
Wauw Eveline,prachtige foto's!!Dikke proficiat!
Thx allemaal!! :-dEva: het is een Marylise, maar geen van de standaard-collectie. Het is een ontwerp van Pierre-Yves in samenwerking met Marylise :-).Groetjes!Evelien
Dikke proficiat Evelien,inderdaad. Prachtige foto's en vooral een ongelooflijk stralende bruid. Je bent gelukkig en iedereen mar het weten he :-). Groot gelijk en vooral, zo houden!!!Groetjes,
Wat een mooi huwelijk! Prachtig!De juweeltjes vind ik ook heel mooi. Leuke keuze!Proficiat en geniet ervan!GroetjesJoyce
Proficiat!!Supermooie foto's en prachtig kleed!Groetjes
Mooie foto's! Jullie straalden! Vooral jij! ;) Dikke proficiat!!
Proficiat en heel veel geluk gewenst!Hele mooie foto's! Jullie zagen er geweldig uit!Groetjes
zeer mooi proficiat! veel geluk samen.
Bedankt allemaal voor al die leuke reacties! ;-)Groetjes!Evelien
Een dikke proficiat! Super mooie foto's en mooi kleed hoor! Groetjes
Het is al gezegd en ik zeg het opnieuw: Evelien, het geluk druipt van de foto's. Jullie glimlach springt er op elke foto uit - zalig om naar te kijken.Ik wens jullie een stralende toekomst - bedankt voor je vrolijke en eerlijke berichtjes op dit forum. Ik ga je hier toch wel een beetje missen.Het ga jullie goed!Dikke knufBecca
Bedankt allemaal!Rebecca: zo lief! Ik wens je ook heel veel succes en een prachtige dag! Geniet er nog van!! En normaal gezien zal ik hier wel af en toe nog eens komen piepen ;-).Groetjes!Evelien
Hey, proficiat je zag er beeldig uit!!Ik heb eens naar de foto's gekeken en wat heb ik ontdekt dat u schoonmama de zus is van mijn verloofde zijn nonkel Eddy :) Wat een uitleg seg , hihi Vele groetjes
Katrien: Mercikes!! Haha inderdaad, wat een uitleg! ;-) Maar ik snap hem ze ;-). Mijn echtgenoot zijn nonkel Eddy is dus ook de nonkel Eddy van uw toekomstige echtgenoot, maar dan langs de andere kant van de familie. ;-) Grappig! :-dGroetjes en nog veel plan-plezier! ;-)Evelien
Mercikes, pff da plannen word er soms zo zot van :) Vele groetjes
Oh Evelien!!! Echt prachtige foto's!!!Die van de fotograaf zijn romantisch, mooi, liefdevol, fun...echt SUPER!!Je zag er zo mooi uit!! Jullie stralen allebei, maar jij was echt de queen of the day :)!!De vrouwen van de suite zagen er trouwens ook knap uit zeg!!Nog goed nagenieten é!!!groetjesSandra
Hey Sandra,Mercikes!! :-d Ja ze hebben allemaal goed hun best gedaan in de suite ;-). Super hé! Nagenieten doen we zeker!! Jullie ook é!Vele groetjes!Evelien