Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Officieel getrouwd :D

17-9-2012 12:53:36

Ik ga geen uur per uur verslagje doen want ik zit nu al in het verre Amerika en we hebben het hier lekker druk :D maar ik wilde wel gewoon eventjes meegeven dat alles echt supervlot is verlopen. Er is echt eens niets misgegaan en de timing zat perfect. Mijn bruidsmeisje heeft er echt voor gezorgd dat iedereen mooi op tijd was en wist wie in welke auto moest en wat naar waar moest worden gebracht en ik ben haar zoooo dankbaar.

Ik had echt quasi geen stress en het was een heel gezellige dag. Ik heb het bijna de heel de tijd droog gehouden, tot in de kerk toen het liedje Your Song (de cover van Ellie Goulding) begon te spelen… Ik keek links achter me en één van mijn bruidsmeisje zat zachtjes te snotteren, dus ik kijk naar de andere kant en mijn twee zussen zitten echt volop te huilen :D Toen was het toch eventjes moeilijk. We hebben heel veel complimentjes gehad over de tekstjes in ons misboekje, dus daar was ik ook heel tevreden over.

Aan de kerk waren net tuindagen bezig dus we hebben heeeel veel bekijks gehad bij het buitenkomen, ik voelde me echt een celebrity :p Mensen bleven staan kijken of begonnen zelfs foto's te nemen, echt een aparte ervaring, haha.

In de zaal was alles echt AF. De meneer van de zaal is niet echt de gemakkelijkste mens maar hij weet echt wel waar hij mee bezig is en alles is perfect getimed en enorm keurig in elkaar gestoken. De bruidstaart die ik had gevraagd was ook magnifiek gewoon. Ik was zo hard onder de indruk. De maître d is ook een schat van een man die er is om je met raad en daad bij te staan.

Een paar tips voor de bruidjes die nog komen:

-Mijn mama heeft, ze denkt in de aldi, vlekkendoekjes gevonden, in een blauwe verpakking, en dat zijn echt LEVENSREDDERS. Ik heb met mijn lompe zelve lippenstift, cake en gras op mijn kleed gesmost en dat ging daar met die doekjes perfect af… echt een must have!

-Zorg ervoor dat je, indien je geen ceremoniemeester neemt, echt wel dat er een vriendin is die zich wil bezig houden met de planning. Wie moet in welke auto, wat moet waarin zitten. Het was hier een hele puzzel om zo efficiënt mogelijk de familie, de bruidsmeisjes, de fotografen op de juiste locaties te krijgen. De ene keer moeten enkel de bruismeisjes enkel zijn, de andere keer enkel het bruidspaar, en dan komt er nog het ceremonievervoer bij (was bij ons niet de hele dag)

Op de foto’s van de fotograaf is het helaas nog eventjes wachten (ik heb op de camera al het een en ander mogen aanschouwen en het zag er prachtig uit), maar hier is alvast een eerste look:

Lauren
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1831

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik17-9-2012 12:57:53

Tof verslagje en eerste foto's :-)

Geniet daar maar lekker in het verre amerika!!!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-9-2012 12:59:33

Super zeg!

Dikke proficiat!

Groetjes,

Evelien

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik17-9-2012 13:02:05

Leuk!
En al mooie foto's.
Enjoy the honeymoon!!!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik17-9-2012 13:26:06

Dikke proficiat!! veel plezier op de huwelijksreis!!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik17-9-2012 13:46:39

Prachtig Lauren, je haar, je jurk, je bruidsboeket! Dat smaakt naar meer :-) Geniet met volle teugen van jullie wittebroodsweken en de honeymoon! Dikke proficiat!

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik17-9-2012 14:18:45

Ik heb van Joke van Glance of Beauty ook al een paar fotootjes gekregen die ze genomen heeft van mijn make-up en haar:

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik17-9-2012 14:27:40

Ik heb Joke ook geboekt...
Ziet er alvast heel erg mooi uit, prachtig!
Ben nu al benieuwd voor mij

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik17-9-2012 14:50:15

Wat mooi, die foto's vragen inderdaad om méér! :)
Geniet van jullie honeymoon en dikke proficiat!!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik17-9-2012 15:26:44

mooie foto's en geniet van jullie reis!!!!!!

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik17-9-2012 15:55:22

Supermooi! Ziet er echt leuk uit, en dan nu al op een ander continent, wow :-). Geniet ervan! Ik vind je haarkleur echt supermooi!!! Mijn haar is ook altijd zo'n kleur, alleen is het van mij altijd iets roder en ik vind het jouwe mooier. Is het bij de kapper gekleurd?

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-9-2012 19:24:55

En weer een heel erg stralend bruidje! Een hele dikke proficiat Lauren! Geniet nog enrom na en ook van jullie huwelijksreis.

Ik wens jullie heel veel geluk samen!

Groetjes,

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik17-9-2012 20:50:03

Hey Lauren!
Een dikke proficiat! Je zag er stralend uit en aan de paar foto's te zien een hele mooie bruid.
Geniet ervan en veel geluk samen!

Wendy
28-9-2012
 Meld misbruik17-9-2012 21:26:58

Heel mooie foto's.
Een dikke proficiat en veel geluk samen!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik17-9-2012 22:05:23

Mooie eerste foto's! Benieuwd naar meer! Dikke proficiat! Geniet er nog maar lekker van daar in het verre Amerika! :)

Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik18-9-2012 0:18:23

Mooi !!!!! Dankzij u heb ik ook joke geboekt... Echt superleuke foto's al ! Nog veel geluk gewenst...

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-9-2012 20:37:05

Oy Lauren, que waw !
Ik wist vóór het zien van jouw foto's en verslagje dat je een classy bride ging zijn - wat een stijl en wat een look - AF!
Ik ga je nu al een dikke proficiatknuffel geven maar ik kom er nog uitgebreid op terug bij het vervolg van de foto's!
Geniet van jullie westsidestory, van de helikoptervlucht boven de grand canyon, van elkaar en tot gauw lezens!
Becca

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik19-9-2012 18:06:33

Echt heel mooi! Je zag er prachtig uit! Ik heb ook joke vastgelegd voor mijn huwelijk, dankzij de eerdere foto's die je hier al eens gepost had :-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-9-2012 15:39:34

Oh waaaauuuw!!
Knap bruidje!!!
Dikke proficiat voor jullie 2!!!

groetjes!

Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info