Terug naar overzicht
Hey Karen,wij hebben twee witgouden ringen met vingerafdrukken. Mijn (bijna) man zijn ring heeft geen steentjes, ik heb 1 steentje in het midden van de afdruk. Ze zijn 7mm breed, en in een kuipmodel.In het totaal kwamen ze op 936 euro.GroetjesTabita
Hey Tabita,Had niet verwacht dat het zo goed ging meevallen.Bedankt voor de informatieGroetjes
Wij hebben ook twee witgouden ringen met vingerafdrukken. Bij mij is het 1 vinger afdruk in het midden met langs beide kanten 3 steentjes en van mijn ventje is het gewoon met 1 vingerafdruk zonder steentjes. Voor ons kwam dat op 1080 euro.
Mag ik vragen waar jullie (alle reacties) de ringen dan gekocht hebben? Wij willen ook rond die prijsklasse de ringen kopen Mercikes
Wij hebben 1340 euro bet., we hebben allebei witougden ring. Een brede ring voor mijn toekomstig ventje en bij mij een fijntje met verschillende een steentjes.
Dag Deborah,Onze ringen komen van Fede di Oro in Izegem. Het is wel een aanrader: veel keuze, vriendelijk mensen. Ik vind het ook een groot pluspunt dat je zelf je ringen kan ontwerpen en samenstellen.
merci stéphanie, daar gaan we dan is zeker zien
Hier ook van FDO ;-)