Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DE jurk gevonden

17-9-2012 16:31:07
dag bruidjes allemaal,

Ik wou efkes mijn verhaal kwijt want ik was super blij!!
Ik ben vandaag al eens kleedjes gaan passen.
Ik weet het is allemaal nog heel vroeg (trouwdatum 22-8-2014) ma ik kon mij niet inhouden om toch al eens te gaan kijken.
Omdat ik op de website van bruidswinkel 'couture' in Sint-Niklaas een heel mooi kleed gezien had maar dit in uitverkoop was dacht ik, ik ga eens gaan kijken.
Nu het kleed van op internet was een serieuze tegenvaller. Die versiering aan de onderkant van het kleed viel serieus tegen.
Het was dit: http://www.boutiquecouture.be/www.boutiquecouture.be/Uitverkoop.html#1
Dus de verkoopster vraagt of ik nog andere kleedjes wou passen dus dat heb ik dan ook gedaan.
Bij het tweede kleedje wist ik al direct 'neen dit is niet wat ik wil'
Bij het derde kleedje dacht ik 'ooh mooi', maar het vierde kleedje was WOOW.
het is dit kleedje: http://www.boutiquecouture.be/www.boutiquecouture.be/Bruidskleding.html#5
Daarna nog enkele kleedjes gepast, allemaal mooi maar nooit mooier dan dat ene kleed.
Omdat het nog zo lang is voor we trouwen durfde ik nog niet te bestellen. Maar de verkoopster had me gegarandeerd dat het kleedje nog tot augustus volgend jaar te bestellen is zodat ik de nieuwe collectie van 2013 kan afwachten, misschien zit er daar een kleedje tussen dat ik nog meer woow ga vinden.
sowieso ga ik nog naar andere winkels gaan om te kijken of ik nog een mooier kleed vind.
Moest ik daar mijn gedacht niet vinden dan ga ik in januari kijken naar de nieuwe collectie en anders zal dit kleed HET kleed worden.

Anneleen
22-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 832

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik17-9-2012 16:59:04

Super dat je dit zo vroeg al weet! Ik ga deze week eens kijken bij Couture, was je tevreden van de service?

Anneleen
22-8-2014
 Meld misbruik17-9-2012 18:33:49

ja het was een heel vriendelijk meisje.
over de retouches enzo weet ik niet maar ze gaf wel veel uitleg.
vond het ook wel positief dat ze zelf zei van te wachten tot de nieuwe collectie.
anderen zouden u pouchen om toch te kopen.

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik17-9-2012 19:32:10

Super dat je je kleed al gevonden hebt :-)
Ik heb volgende maand een afspraak bij Boutique couture, kijk er heel hard naar uit!!
Waren de kleedjes duur?

Anneleen
22-8-2014
 Meld misbruik17-9-2012 19:41:54

er waren goedkopere bij. zo rond de 500€ (retouches niet inbegrepen)
en dan in stijgende lijn tot 1000€
ze zei wel dat je er nog 65€ moet bij rekenen voor een onderrok.
of 75€ voor een hele brede onderrok.
en dan rond de 50€ voor de retouches. (is te zien wat ze moeten doen)

Karen
14-6-2014
 Meld misbruik18-9-2012 13:38:04

Hey Anneleen,

Ik ben gelukkig dat ik niet de enige ben die er zo vroeg wil aan beginnen onze trouwdatum is 14 juni 2014.
En wil graag op tijd beginnen kijken naar een kleed zodat ik zeker mijn WOWjurk vindt.
Heb je al meer dan 1 winkel gedaan? en Waar.
Ik lees dat je op het internet hebt besteld welke site was dit, ik denk er namelijk ook aan om zo een gokje te wagen ik denk dan stel dat het niet goed is zou het geen ramp zijn want het kost heel wat minder.

Groetjes

Anneleen
22-8-2014
 Meld misbruik18-9-2012 18:38:07

hey Karen,

Ik ben nog maar naar 1 winkel gaan kijken. In oktober gaan we nog een andere bekijken in antwerpen (Jagré)
Via internet heb ik nog niets besteld maar ik heb wel al mooie dingen gezien op
http://www.lightinthebox.com/nl/c/bruiloften-feesten_11...
De reacties zijn wel verdeeld maar zoals je zegt. Het kost veel minder.
Misschien dat ik mijn bedankjes ofzo via deze site ga bestellen.
En mijn zus besteld haar suite kleed daar ook.
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...