Terug naar overzicht
Super dat je dit zo vroeg al weet! Ik ga deze week eens kijken bij Couture, was je tevreden van de service?
ja het was een heel vriendelijk meisje.over de retouches enzo weet ik niet maar ze gaf wel veel uitleg. vond het ook wel positief dat ze zelf zei van te wachten tot de nieuwe collectie.anderen zouden u pouchen om toch te kopen.
Super dat je je kleed al gevonden hebt :-)Ik heb volgende maand een afspraak bij Boutique couture, kijk er heel hard naar uit!!Waren de kleedjes duur?
er waren goedkopere bij. zo rond de 500€ (retouches niet inbegrepen)en dan in stijgende lijn tot 1000€ze zei wel dat je er nog 65€ moet bij rekenen voor een onderrok.of 75€ voor een hele brede onderrok. en dan rond de 50€ voor de retouches. (is te zien wat ze moeten doen)
Hey Anneleen,Ik ben gelukkig dat ik niet de enige ben die er zo vroeg wil aan beginnen onze trouwdatum is 14 juni 2014.En wil graag op tijd beginnen kijken naar een kleed zodat ik zeker mijn WOWjurk vindt.Heb je al meer dan 1 winkel gedaan? en Waar.Ik lees dat je op het internet hebt besteld welke site was dit, ik denk er namelijk ook aan om zo een gokje te wagen ik denk dan stel dat het niet goed is zou het geen ramp zijn want het kost heel wat minder.Groetjes
hey Karen, Ik ben nog maar naar 1 winkel gaan kijken. In oktober gaan we nog een andere bekijken in antwerpen (Jagré)Via internet heb ik nog niets besteld maar ik heb wel al mooie dingen gezien op http://www.lightinthebox.com/nl/c/bruiloften-feesten_11... De reacties zijn wel verdeeld maar zoals je zegt. Het kost veel minder.Misschien dat ik mijn bedankjes ofzo via deze site ga bestellen.En mijn zus besteld haar suite kleed daar ook. x