Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beubeubeu!!!!

17-9-2012 19:33:52
Aaaaaaaah!!!!!

Het spijt me dat ik hier kom roepen maar ik ben de voorbereidingen nu al beu!!

JA we zijn vroeg, JA er ligt al veel vast en JA we hebben nog een jaar!!

Enkel commentaar en geen steun of interesse van de familie tof zenne.
Sorry ik ben alle zever zo moe he ni te doen,
En al die vragen/gedoe/stress pff

Ik weet het echt ni meer :s,
Ons eerste plan was om
dienst en receptie (desserten en snoepbuffet) in mijn school
avondeten familie en groot dansfeest in motel dennenhof.

maar...
school is te klein, dus moete op zoek naar andere plaats, veel katholieke kerken wille aan ons ni verhuren omdat we protestanten zijn (ben nochtans ook katholiek gedoopt, en men communies gedaan mor soit)

Het zou in onze zaal kunne maar kost ook weer veel geld en vele zalen zijn nog vrij duur om maar uurtje of 4 te gebruiken.

Ik vind het even niet leuk meer

sarah
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 837

debora
18-7-2014
 Meld misbruik17-9-2012 19:56:22

hey meid, ik snap je helemaal...

Bij ons is het nog wel een jaar en tien maanden wachten, maar krijgen net dezelfde reacties hoor!

elke keer het over de trouw gaat, krijgen we woorden met de ouders en al die commentaren van de rest... Het duurt nog lang, ge hebt nog zoveel tijd, en zoude da wel doen, en ge kunt het nie maken om geen echte trouwauto te nemen, en da kan nie zonder receptie, ...

Denk dat we eerder op deze site steun aan elkaar kunnen geven dan op begrip hopen van de naasten..

Steunknuffel

x

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-9-2012 20:14:09

Sarah, ik ken het gevoel. Gewoon even alles rond de trouw los laten en je hoofd op andere dingen zetten, een frisse neus halen, samen filmpje zien,... Wanneer je weer wat verse moed hebt zijn we hier allemaal voor elkaar om enthousiast te doen en die zeurpieten te vergeten!

sandra
2-11-2012
 Meld misbruik17-9-2012 20:47:29

Hier ook van dat... Familie toont geen enkele interesse en als ze dan iets zeggen over de trouw is het van ik zou da ni doen , en ik zou het zo en zo doen , da kan niet... Ik wil dat je die nog uitnodigd .... Wij zullen blij zijn dat de trouw achter de rug is, zo erg is het zelf! We hebben al spijt dat we niet met twee gewoon naar het gemeentehuis zijn gegaan zonder dat iemand het weet!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik17-9-2012 23:11:25

Hey meisjes,

Ik denk dat we dit allemaal op de ene of de andere manier meegemaakt hebben, of meemaken. Wij hebben dit ook gehad maar hebben redelijk snel de knop omgedraaid en besloten er "ons" huwelijk van te maken en niet dat van een ander. We hebben dus niets meer verteld aan niemand. Niet makkelijk als je gaat trouwen want dan wil je het net van de daken schreeuwen.
Als je voelt dat ze je nooit zullen begrijpen, en je ook de mogelijkheid hebt (niet altijd evident, ik weet het) vertel dan niets meer en werk er samen met je toekomstige aan. Geen stress meer door commentaren! Echt een aanrader! De verrassing zal des te groter zijn en jullie zullen dè dag hebben waarvan jullie gedroomd hebben.
Hebben jullie het geluk wel medelevende vrienden en familie te hebben, dan moet je dit niet persé toepassen.
Sarah, hou je even met iets anders bezig, zoals Rebecca zegt. Zet alles even on hold. Neem het heft nadien weer in handen en dan ga je volop genieten.

Succes!!!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik17-9-2012 23:35:46

Inderdaad, hier ook soms hetzelfde gevoel.
Mijn ouders vinden het vooral teveel geld en zijn ouders doen nie anders dan zagen over "en die moet ook uitgenodigd worden, en die ook, en die ook..."
Ben het ook redelijk beu aan het worden.
Het is verdorie ONS feest en niet dat van een ander! Gelukkig vindt mijn ventje dat ook zo
Dus, luister naar al de goede raad van hierboven, want het werkt echt wel!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik18-9-2012 12:52:06

hey,

Na gistere een gesprek met een vriendin ben ik er weer wat door.
Ik denk dat grootste probleem nu is dat mijn vriendje voor het werk in het buitenland zit en ik hem super hard mis.
Hij ligt ook nergens van wakker en dan heb ik nog meer die druk op mijn schouders.

Het valt allemaal ook tesamen kreeg ondertusse via ons pleegdienst ook nog iste hore dat biologische moeder ni wilt dat haar dochter (mijn pleeg en petekindje) bruidsmeisje is en naar mijn gevoel wilt den dienst haar haar goesting geven maar NO WAY

Ons spookje is bruidsmeisje (net als mijn 3 andere petekindjes) en daar mee uit

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik18-9-2012 15:04:57

hey meid! ik snap je volledig, toen wij ons verloofd hadden, was het ook nog 2 jaar wachten en kregen wij ook commentaar en gezever langs alle kanten.
Precies of niemand was blij voor ons! Ik was toen ook héél hard teleurgesteld.
Maar dankzij deze site én 1 goede vriendin heb ik me erover gezet, en maken wij er ONZE dag van! Hoe wij het willen, hoe wij het zien, hoe we er over denken ... en kijk ondertussen staat onze teller op 297 dagen ... en beginnen de reacties een beetje te keren. Dus ... alles komt goed!
Kom af en toe hier es stoom afblazen of tegen je vriendin, dat doen wij allemaal :-)

Veel liefs,
Kelly
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...