Nu Online
Momenteel zijn er 500 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De grote zaken liggen vast

17-9-2012 20:07:59
Hallo iedereen,
Op 30 juli 2012 werd ik in Juan-les-Pins in Frankrijk ten huwelijk gevraagd.
Vanaf dan ging alles vlug. De huwelijksdatum werd vastgelegd: 6 september 2012.
Alles gebeurd in de namiddag: Wettelijk huwelijk, kerkelijk huwelijk, fotoreportage, receptie en avondfeest.
De zaal ligt vast: Maelstede Kuurne.
Ook de fotografe ligt al vast: Fotografie Angia uit Ledegem. Hier hebben wij het voordeel dat wij een gratis verlovingsshoot krijgen, en zo kunnen we deze foto's gebruiken voor de uitnodigingen.
Vervoer ligt nog niet vast, we hebben de voorkeur voor een zwitserse bus.
Trouwkleed nog niet gaan kijken, maar wel bijna zeker van waar ik het ga halen.
Nu liggen de plannen voor ons huwelijk even stil, doordat we een huisje gaan huren en er vanaf november in mogen.
Het leven veranderd soms vlug, maar het is wel allemaal plezant.
Indien iemand enige tips heeft ... laat maar komen.
Groetjes Charlotte

Charlotte
6-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 768

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-9-2012 20:11:48

Proficiat, welkom op het forum en geniet van de voorbereidingen! Misschien zoeken naar dj en ceremoniemeester?

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik17-9-2012 21:25:11

was even ni mee na het lezen van je berichtje..dacht dat je alles geregeld had op 2 maand...maar je zal wss een foutje getypt hebben in uw trouwdatum :-)

Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik18-9-2012 16:47:50

Hey,
jkjkd: Inderdaad, de datum is dus 6 september 2013. Om alles te regelen op 2 maand, dat lijkt me echt onmogelijk :-)
Rebecca: Dj is ook al geregeld, we nemen een huisdj. Nu nog ceremoniemeester. Die vinden we misschien op de beurs in Brugge op 13 oktober 2012.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-9-2012 17:01:46

Wij hebben Patrick Schoonbaert uit Assebroek. Tot nu toe heel tevreden van en we hebben ook ons ceremonievervoer via hem geregeld.

barbara
4-5-2013
 Meld misbruik14-10-2012 14:45:21

heey charlotte

proficiat! van ons beginnen nu de details wat te komen.
Je mag gerust eens de gegevens doorgeven van je visagiste!

groetjes
barbara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...