Terug naar overzicht
Hey Stephanie, Ik denk dat ik dat probleem volgend jaar ook ga hebben. Ik ben zeer onrustig en zo'n piekeraar....En niets zo lelijk als oververmoeid en met walleen onder je ogen te moeten trouwen hé :-)Ik heb Dormonoct eens gebruikt (voor een lange vlucht naar China) en die had ONMIDDELLIJK effect. Je neemt het in en paar minuuttjes later slaap je al, en dit zeker 6-7u aan één stuk door. Je kan het niet zomaar verkrijgen in de apotheek, is altijd op voorschrift. Ik zou sowieso eens langsgaan bij de dokter voor een middeltje. Er zijn nog andere efficiënte slaappillen. P.S. Je bent zeker niet de enige die dan zo'n "straffe" slaappil zou gebruiken hoor. Zelfs de fotograaf raadde mij tijdens onze eerste ontmoeting aan om zeker de nacht ervoor zo'n slaappil in te nemen want wallen en misselijkheid door vermoeidheid zijn echt niet aangewezen voor de fotoshoot :-)Succes ermee, en probeer toch wat te relaxen !Grts
Stephanie, haal een voorschrift bij de dokter voor échte slaappillen! Zeker de nacht voor jullie huwelijk is dit echt aan te raden, want je doet geen oog dicht! En als de dokter moeilijk doet, dan zeg je maar dat je de volgende dag vertrekt op huwelijksreis en een lange vlucht voor de boeg hebt.
amaai, slaappillen,..ik zou gewoon een paar goeie glazen achterover kappen..lukt ook meestal lol
Ikzelf had geluk precies. Ik ben een hele slechte slaper en lig vaak veel te lang door te denken over dingen. De laatste week voor ons trouwfeest moesten we zoveel regelen dat ik da avond voor ons trouwfeest zo moe was adt ik als een blok in slaap ben gevallen. Het was wel een korte nacht maar heb wel geslapen. (wij hebben bijna alles zelf gedaab, zaal klaargezet, bloemen etc) Ik zou toch ook naar de dokter gaan. Als je je zorgen maakt dat de slaappillen niet werken ga je een viciueze cirkel creeeren en ga je nog niet slapen. Probeer te ontspannen voor je gaat slapen. Is moeilijk ik weet het. Ikzelf zoek dan een ontspannende dvd, die helpen me om goed in slaap te vallen.
Ik denk dat ik dat ook zal nodig hebben.. Als ik niet kan slapen probeer ik mij voor TV te zetten en uiteindelijk val ik dan wel in slaap. De avond voor onze trouw weet ik niet of het echt zo zal lukken maar ja. Ik heb nog nooit een slaappil ingenomen ofzo, ik ben daar minder voor. Of een beetje sporten helpt ook wel bij mij om beter te kunnen slapen of eens naar de welness gaan met je verloofde ofzo? Kan natuurlijk ook wel helpen. :) Succes!
Hoi Stephanie, ook hier nog maar 3 dagen op de teller en een oververmoeide bruid-to-be. Ik begin me zelfs af te vragen of ik zaterdag wel genoeg energie ga hebben om de dag door te komen... :-s Ook al hebben we best nog wat voorbereidingen, toch proberen op tijd in bed te kruipen? Voordien even in bad? En dan zaterdagochtend wat dextro-energie ofzo :-)Veel succes met de laatste loodjes, we geraken er wel!Kirsten
Kirsten, geen nood. Zoals ik al zei was ik de week ervoor ook op. Ik had smorgens hopen energie ;) Vlak voor het avondfeest moest ik echt wel even gaan zitten. Toen had ik een dipje. Voor de rest heel goed gegaan.ik had daar ook schrik voor, dat ik niet zou kunnen genieten van onze dag. Om 2uur snachts was het genoeg geweest en zijn wij naar het hotel vertrokken. Zo goed heb ik nog nooit geslapen :D
@ Sarah: Een paar goeie glazen achterover kappen zou natuurlijk ook al helpen maar heb geen zin om met een kater rond te lopen op onze dag ;) Ik ga morgen naar de dokter want zo hou ik het niet meer vol.@ Kirsten: Gek he nog 3 dagen!! Het komt goed ik moet me niet gek laten maken Alles komt gewoon goed!!!
Hier is het ook nog 3 dagen. en alhoewel ik wel goed kan slapen, heb ik constant van die rare dromen waardoor ik ook heel moe rondloop :)Nuja, ik ben vooral bang dat ik dingen aan het vergeten ben.Wat staat er bij jullie nog op de to do?Groetjes