Terug naar overzicht
Heb zelf ook maatje 46 (hopelijk tegen dat ik ga kijken voor mijn trouwjurk nog een paar maten minder ik kom van maat 52) Maar ik denk niet dat je je hier zorgen om moet maken hoor! Er zijn genoeg prachtige jurken waar ik al bij tegen gekomen ben dat ze die kunnen vermaken tot maat 54 (!!!!) dus dat zal wel geen enkel probleem vormen hoor!!Hoe het in die winkels zit die jij opnoemt, dat weet ik uiteraard niet (ben niet van die kanten) maar ik denk dat dit overal wel zo wat hetzelfde zal zijn.
Ikzelf heb ook een grotere maat en je kan perfect terecht bij JPC Collection hoor. De pasmodellen zijn kleiner, maar dan staat je jurk gewoon open vanachter, op zich is dit geen probleem, ze bestellen dan gewoon de jurk op jou maat. GroetjesLynn
En anders... http://www.trouwjurken-yourstyle.nl/article/2/DE_ZAAK_VOOR_DE_BRUID_MET_EEN_MAATJE_MEER.htm
bij Cermo hebben ze geen jurken van pronovias,ze zullen er wel alles aan doen om je te helpen met je jurken, krijg je ze niet dicht zetten ze er een stukje tussen om je toch al het beeld te geven..ik ben echt SUPER tevreden van hun service!!
Hey Sofie, Sinds kort hebben ze wel pronovias ;-) Een hele uitgebreide collectie zelfs, maar wist dus niet goed of ze die ook in grote maten hadden. Heb ook al goede dingen van cermo gehoord, dus kijk er al naar uit! Toch wel spannend hé! Alvast bedankt iedereen voor de reacties!