Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Mooie Molen Meldert

18-9-2012 13:17:02
Dag bruidjes,

Heeft er iemand ervaring met de feestzaal de Mooie Molen in Meldert?
Goede ervaring of niet?
Welke prijs mag ik verwachten voor 1 persoon all in?

Groetjes

Karen
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2022

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik18-9-2012 21:22:54

Wij vonden dat (op de website) een prachtige zaal. Ik heb via mail info gevraagd en we mochten langskomen wanneer we wilden, uren etc werden doorgegeven, gewoon op voorhand eens bellen. Maar toen ik wou bellen nam er niemand op... 't is te zeggen, tot zeven keer toe hoorden we een geluid alsof de telefoon werd opgenomen, kort getetter op de achtergrond en dan werd de hoorn weer ingelegd. Omdat we via de telefoon geen contact kregen zijn we dan maar naar daar gereden. We hebben welgeteld 20 minuten staan wachten aan die balie, zagen op de binnenkoer volk passeren, 't restaurant was zgn. open, maar er was geen kat te bespeuren, de kok liep ook over de binnenkoer, zo'n hotelbelletje meermaals doen rinkelen, nog niemand gezien. Wij zijn naar huis gereden en hebben een andere zaal geboekt. Als ze ons nu al straal negeren wil ik dat zeker niet op onze trouw!

Karen
14-6-2014
 Meld misbruik19-9-2012 10:07:12

Heb ook al een paar keer gebeld en ze namen ook niet op,
gevraagd om info door te sturen op mail.
Gisteren hadden ze opgenomen en zeiden ze dat je moest langs komen
dat je kan kiezen wat je wil en zo niet via mail kunt communiceren.
Mag ik vragen welke zalen je hebt bezocht en welke het is geworden?

Alvast bedankt en groetjes

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik20-9-2012 20:28:25

Wij zijn van Moorsel, we zijn De Snip en De Caelberg gaan bezoeken in Moorsel, dan de Mooie Molen en uiteindelijk hebben we voor Het Notelaarshof in Opwijk gekozen. We vonden dat die zaal eigenlijk net dat ietsje meer heeft, landelijk maar toch ook modern interieur, heel hartelijke eigenaars, 't is ietsje duurder qua zaalhuur en zo, maar sommige gangen van 't eten zijn dan weer goedkoper, dus denk dat het uiteindelijk wel gelijkaardig uitkomt. Menu-prijs hangt ook af van wat je kiest he...
Had voorschot betaald van onze gemeenschappelijke rekening en ik had met mijn eigen e-mailadres altijd contact opgenomen. Mevrouw belde mij op om toch zeker te zijn dat dat voorschot van ons was (op afschrift stond alleen mijn verloofde zijn naam, die van mij kon er blijkbaar niet meer bij), ze wou zeker zijn dat ze niet dubbel geboekt had. De zaal bestaat nog niet zo lang maar heb er alleen nog maar positieve commentaren over gehoord en ze zijn al jaren zelfstandig slagers (leveren dus het vlees zelf) en ze organiseren al jarenlang een soort van folklore happening op hun boerderij waar jaarlijks een massa mensen naartoe komt, dus ik denk dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn. 't Voelde alleszinds heel goed aan.
Zo'n zaal zoeken is geen lachertje he... veel succes in elk geval!

Karen
14-6-2014
 Meld misbruik21-9-2012 9:08:01

Merci Jessie,

Heb al door dat dit geen evidente zaak wordt een zaal zoeken die goed is prijs/kwaliteit
goed lekker en veel eten :-) en die nog mooi is ook.
Ik hoop dat het lukt en dat het niet te ver is voor onze genodigden.

Karen
14-6-2014
 Meld misbruik21-9-2012 21:22:42

De mooie molen is een No Go.
Zalen veel te klein geen goed gevoel bij de onvangst.
Hadden een afspraak boekje met prijzen was niet eens klaar :-s

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik22-9-2012 20:00:09

Hey Karen,

Geen paniek hoor, ook wij hebben nog een zaal gevonden. Maar ik ken je gevoel, 't is precies of de ene minuut stelt hij dé vraag en twee minuten later moet je al een zaal hebben. Vond die stress ook absoluut niet aangenaam! Maar als ook een stresskip als ik iets naar haar zin vindt, dan lukt het bij jullie ook wel hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info