TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
angelique
12-12-2012
|
18-9-2012 17:27:59
hallo ,
linea lin zou ik echt nooit meer doen en ook niet aanraden ...
ik ben daar zelf ook geweest maar ik werd eigelijk echt buiten gekeken.... ik voelde mij er echt niet op mijn gemak en welkom!!!!! de mevrouw die mij hielp luisterde echt niet naar wat ik zei en mee had als lei draad..... ze drong haar eigen mening heel hard op !!!!!
en persoonlijk zou ik elke dag 1 winkel doen ....om alles goed uit elkaar te kunnen houden van wat waar :-)
ze
|
|
Emmy
21-9-2013
|
18-9-2012 17:42:54
Hey Eline, Ik heb een eerste afspraak bij Linea lin gemaakt eind oktober. Het eerste contact via telefoon en email is heel goed verlopen. Ze nam echt de tijd om alles uit te leggen om mij voor te bereiden op het eerste bezoek. Die mevrouw komt super vriendelijk over! Ik heb dus wel een goede (eerste) ervaring met deze winkel en ik heb er vertrouwen in. Groetjes Emmy
|
|
Karolien
16-6-2012
|
18-9-2012 19:16:56
Bij couture Ann ben ik langsgeweest en had ik geen goede ervaring... Ik heb geen standaardmaat en sta zeker niet met alles. Maar zij zei meteen van ja ge staat met alles en ze gaf niet echt advies... Ze zei zelfs dat ik met strapless stond en dit is helemaal niet waar want ik heb te brede schouders... Helemaal anders dan maxim's couture waar ik ook mijn jurk heb gekocht.. Zij zag meteen wat bij mijn figuur pastte en wat niet... Hele andere ervaring... Heb het gevoel dat couture Ann minder is voor grotere maten (al weet ik niet welke maat je hebt he :-)
|
|
Eline
20-7-2013
|
18-9-2012 20:09:31
Ik heb momenteel maatje 40/42, maar hoop toch 1 maatje te vermageren. Maxim's couture, waar is dat? Heb ik nog niet van gehoord...
|
|
Mieke
27-4-2013
|
18-9-2012 20:13:06
Hey, Ik heb mijn kleed bij Elena in Deinze besteld. Heel tevreden. Ze is zeker niet opdringerig en laat je echt zoveel passen als je wil. De andere winkels ken ik niet. Ik zou wel geen 3 winkels op 1dag bezoeken. Eentje 's morgens en 1 in de namiddag zal al meer dan voldoende zijn. Groetjes
|
|
Ruth
12-10-2012
|
18-9-2012 20:14:41
Ik ben enkel naar couture Ann geweest en heb daar ook mijn kleed gekocht. Ik had aangetoont welke kleedjes ik wou passen, ze hebben er na mijn commentaar op de andere kleedjes zelf één bijgehangen en dat is het dan ook geworden. Ze hebben mij dus wel goed geholpen en dat binnen het budget dat ik op voorhand had gezegd. Ik denk dus dat je beter bij alle drie eens gaat gaan kijken en neem zeker iemand mee die je goed kent zodat deze mee een kleed kan kiezen dat bij jou past. Veel plezier met kiezen en geniet er maar van.
|
|
Eline
20-7-2013
|
18-9-2012 20:15:33
Alvast bedankt voor jullie reacties! Een hele goede vriendin van mij heeft blijkbaar ook haar kleed gekocht bij Elena (hoorde ik daarnet van haar) en was daar ook enorm tevreden van. Ik denk dat ik dan eerst eens naar die winkel ga bellen en daarna naar de andere...
|
|
Jessie
20-7-2013
|
18-9-2012 21:14:18
Eline, je trouwt niet alleen op dezelfde dag, lijkt mij ook dat je uit dezelfde streek bent :) Leuke ontdekking! :d
|
|
Eline
20-7-2013
|
18-9-2012 21:17:42
@Ruth: Mijn mama en mijn zus gaan mee. De mama is altijd héél erg eerlijk of ze iets mooi vindt of niet en de zus weet heel goed wat er bij mij past van kledij. @Jessie: Tof! Vanwaar ben jij dan? En ben jij ook al van plan om eens te gaan kijken naar een kleed? Iedereen die ik het vertel in de familie vindt het nog wat te vroeg...
|
|
Jessie
20-7-2013
|
18-9-2012 21:29:07
Ik neem ook la mama en mijn schoonzus mee. Ik ben van Moorsel. Mijn mama ligt eigenlijk meer wakker van het kleed dan ik. Ik dacht ook (na hier rond te neuzen) "tijd zat", maar ons mama is al bezig van "dan en dan zijn er daar en daar opendeurdagen, en daar hebben ze de nieuwe collecties al binnen en tegen dan moeten we toch écht gaan kijken, en daar heb ik mijn kleed ooit laten maken" dus allez ja, die is er momenteel meer mee bezig dan ik. Maar denk dat het ook voor 'n stukje is omdat ze maar één dochter heeft en mijn broer waarschijnlijk niet of toch niet de eerste jaren, zal trouwen :-) Maar eerlijk gezegd: ik begin wel meer en meer te googelen naar bruidswinkels en zo en 't begint toch ook te kriebelen :)
|
|
Karolien
16-6-2012
|
18-9-2012 21:39:32
Maxim's couture is in Mechelen en ook 1 in Aarschot denk ik... Enja ik denk dat ervaringen voor iedereen anders zijn he. Best bij allemaal eens langsgaan...
|
|
Silke
4-5-2013
|
18-9-2012 21:59:10
Ik zou ook eerder 1 winkel per dag doen, dan heb je genoeg tijd om na te denken enzo, stel dat je dan in de eerste winkel je droomkleedje toch al vindt.. Op den duur weet je het niet meer denk ik. ;) Veel succes! Geniet er van!!
|
|
Eline
20-7-2013
|
18-9-2012 22:43:47
Dankjewel allemaal! Morgen ga ik eens bellen naar alle 3 om ze op een verschillende datum te reserveren...
|
|
Annelies
22-9-2012
|
19-9-2012 8:17:54
Hey Eline,
Hier een Aalst-bruidje van komend weekend :-) Ook ik had een super-ervaring bij Couture Elena in Deinze, en ook een minder ervaring bij Couture Ann... MIjn kleedje komt uiteindelijk van bij Pierre Yves, omdat ik koos voor een ontwerperkleedje dat enkel daar te verkrijgen was (in onze streek). Als ik u nog 1 winkel mag aanraden waar ik zoooo terug zou gaan mocht ik nog eens trouwen (maar waar ze dus spijtig genoeg geen Jesus Peiro verkopen) das Moderna in Schepdaal; echt wel een aanrader!!! En dat je nog te vroeg zou zijn? Laat ze maar zeggen, hoe later je gaat hoe meer je uw keuze beperkt Voor sommige (ontwerpers)-kleedjes is er een besteltijd van 9 maand nodig! Stel u voor dat je uw keuze op die manier al voor een groot stuk zou beperken? Ik kocht mijn kleed dag op dag 1 jaar op voorhand, en heb slechts 7 weken voor het huwelijk mijn eerste pas gehad omdat het maar net klaar was... Dus te vroeg??? Voor een kleedje dat in de rekken hangt en past kan je idd de laatste 2 maand gaan zien, een kleedje dat volledig op jouw maat wordt gemaakt, dat vraagt toch wel wat meer tijd..
Liefs A.
|
|
Ann
21-7-2012
|
20-9-2012 8:40:31
Hey,
Hier ook een enorm goeie ervaring met bruidscouture Elena in Deinze. Super vriendelijke service! Kleedje paste perfect en niets was hen teveel als je nog iets wou veranderen ofzo.
Groetjes
|
|
Jessie
20-7-2013
|
20-9-2012 20:31:37
Ik ken er nog die heel tevreden waren van Moderna in Schepdaal.
Alvast een dikke proficiat Annelies! Hopelijk gaan jullie een stralende dag tegemoet, en zo niet... dan weet ik zeker dat jullie 'm wel doen stralen!
|
|
Lisa
|
5-6-2014 14:21:20
Ik belde zonet naar Linea Lin, en ze vraagt 50€ voor een pasafspraak? Dat is toch niet normaal.. Als je je kleed er koopt dan krijg je het wel terug. Wordt dit nog gedaan? Ik vind het echt niet kunnen!
|
|
Eline
20-7-2013
|
5-6-2014 15:52:01
Toen ik er mijn pasbeurt had was dat niet het geval... Ik vind dit allesinds niet kunnen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|