Terug naar overzicht
Anneleen,ik zou de ouders daar voor uitnodigen... Zeker als je hun vrienden uitnodigd ;-)Getuigen daarentegen kennen er mss niemand.E.
Ik zou precies toch ook de ouders en getuigen uitnodigen, tenslotte zijn zij diegene die heel de dag het dichtste bij jullie gaan staan he!
Mja dit zal wss dezelfde dag zijn?? En die mensen zijn er heel de dag bij, kan je ze moeilijk weg sturen lijkt mij
Bij ons blijven ze erbij, maar wij komen rechtstreeks van stadhuis en gaan daarna met die "kliek" eten...dus is het nogal onlogisch om ze weg te sturen.Anders moet je 'ns horen wat zij prefereren?
Ik zou ook uitnodigen!
Ik ben van mening dat de ouders, getuigen en zussen/broers er de hele dag bij moeten zijn! Je kunt moeilijk je ouders even naar huis of op wandeling laten gaan... Lijkt me dus vrij logisch dat zij ze gewoon bij zijn hoor.
Ik vind ook dat de suite er heel de dag moet bij zijn dus ook met de eerste receptie. Je kan ze toch moeilijk naar huis sturen?
Bij ons was de suite er ook een hele dag bij...
Na de kerk zouden we gaan middag eten en dan gaan wij foto's gaan trekken dus tussen het middagmaal en de receptie zit 4 a 5 uur tussen. Daarmee dat ik de vraag stelde. Heel de suite vind ik wat veel.(5 zussen + de mannen van de zussen + de ouders)Maar zoals al gezegd. De ouders gaan we er ook bij vragen.Het zijn een groot deel van hun vrienden dat hier aanwezig gaan zijn.Maja nog genoeg tijd om daar over na te denken e.