TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eline
20-7-2013
|
18-9-2012 22:51:26
Wordt dit gedaan? Wij gaan enkel onze openingsdans doen en dan nog 1 slow om te dansen met ouders en schoonouders.
|
|
debora
18-7-2014
|
18-9-2012 23:15:05
oei, das ook het eerste wat ik ervan hoor! wij hebben ook enkel openingsdans en dan met ouders en schoonouders, en dan vermenigvuldigen gewoon...
Effe mee opvolgen dus...
|
|
Véronique
25-5-2013
|
19-9-2012 4:20:10
Mja, wist dat dus ook niet dat dat gedaan word/werd. Maar onze DJ kwam daar mee af. En eigenlijk zijn die mensen ook heel speciaal voor ons, dus verdienen ze het wel om een aparte dans voor hen te hebben, denk ik een beetje.
Voor onze ouders stond het sowieso al vast, heel cliché, maar een waarheid als een koe: Bedankt lieve ouders!
Dus ja, ideetjes zijn welkom
|
|
Marcy
21-9-2012
|
19-9-2012 8:19:53
Hey hey,
Wij doen het wel. Gewoon omdat we deze mensen speciaal vinden.
Eerst wij samen, dan met de ouders, vervolgens ik met mijn broer = mijn getuige + hij is nog alleen en mijn vriend met zijn grootmoeder en als laatste; ik met mijn vriend zijn getuige en mijn vriend met de vriendin van zijn getuige. De muziek werd voorgesteld door de DJ.
Grtjs,
Marcy
|
|
Silke
4-5-2013
|
19-9-2012 10:11:11
Klinkt wel leuk om te doen. Wij hebben hier ook niet aan gedacht maar misschien toch ook wel een ideetje om te doen. Ik heb niet direct een nummer in gedachte eigenlijk..
Misschien kan je inspiratie halen uit onze nummers: Onze openingsdans; Aerosmith - I don't wanna miss a thing Nummer met ouders; Jon & Vangelis - I'll find my way home (was de openingsdans van mijn ouders) Andere slows die we ook nog zullen draaien: Bryan Adams - Heaven Bryan Adams - Everything I do, I do it for you Bon Jovi - Always
Veel succes nog!
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
19-9-2012 11:04:17
Aangezien mijn stiefvader mijn getuige is zal daar sowieso al een dans aan gekoppeld zijn  en bij Gerry wordt het zijn zus.. dus de eerst volgende slow dat ze dan spelen moet hij maar met haar dansen! Ik had hier eigenlijk ook niet bij stil gestaan maar is idd een tof idee!
|
|
virginia
5-1-2013
|
14-12-2012 12:37:40
altijd een leuk topic ^_^ openingsdans: righteous brothers - unchained melody hierna doen wij een mama-dochterdans: i'll stand by you - the pretenders hierna getuigendans: nog niet zeker.
Ik volg dit topic dus eventjes mee...
|
|
virginia
5-1-2013
|
14-12-2012 13:52:46
de getuigendans is geworden: for you - johnny cash
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|