Terug naar overzicht
Deze fotootjes smaken naar meer Geniet nog maar van je wittebroodsweken!!!
proficiat!!supermooi kleed, en inderdaad smaakt naar meer
Echt toffe foto's!!! Jullie zagen er stralend uit!Eneuh... lange verslagjes vinden wij niet zo erg hoor Geniet er nog van!! En kijk al uit naar de foto's van de fotograag
Inderdaad, wat Nathalie zegt...lange verslagjes vinden wij niet erg hihi...De fotootjes zien er alvast super uit en ik ben benieuwd naar méér! :)Dikke proficiat!
Dikke Proficiat Serena, We hebben ni echt geluk gehad met het weer eh... maar ik blijf erbij, des te beter al derest!! :-) Veel succes samen, en ik verheug me al op meer fotokes :-)
Mooi kleed!! Ik ben ook benieuwd naar meer! Zijn dat al jouw zussen? :o Dikke proficiat!
Wauw, heel mooi kleed!Proficiat!
Heel mooi - ik kan ook tegen lange verslagjes hoor Proficiat !!
Als ik de foto's van de fotograaf heb, dan doe ik een lang verslagje @ Silke: Ja hoor, dat zijn al mijn zussen.
@ Jamina: ook al zat het weer niet echt mee, toch straal je op zo'n dag hé
hehe amai :) en heb je nog een broer of allemaal meisjes? Moet wel lukken en moet wel plezant geweest zijn met zoveel thuis. ;)
Allemaal zussen en geen broers, ja, dat was leuk hoor met zoveel thuis, nu woont enkel de jongste zus nog bij mama & papa.
Oh, mooi kleedje! Ik kijk al uit naar meer foto's...Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!!!groetjes!Sandra