Terug naar overzicht
Hoi Deborah, Ik passeerde laatst in de winkel in Brugge gewoon om te vragen wanneer de nieuwe collectie uitkwam. Ze waren inderdaad SUPER vriendelijk :). Ze keken ook direct wat bij me zou passen en waren heel eerlijk om te zeggen dat eind september pas alle nieuwe collectie binnenkomt. Ze vertelde me dat je mag passen zoveel je wil en als je na 2 uur echt niet je gedacht gevonden hebt, je nog altijd mag buiten gaan zonder eentje te kopen en zonder schaamte. Er stond toevallig ook een meisje dat ik kende kleedjes te passen en toen zei ze direct dat we naar de andere kant van de winkel gingen omdat ze willen dat niemand je kleedje ziet voor DE dag zelf. Ik had dus ook zeker een positieve eerste indruk.GroetjesEvelien
Super, bedankt Evelien, ik heb 02/10 een afspraak en kijk er enorm naar uit, ik heb nl al een kleedje uit de nieuwe collectie gezien die ik super mooi vind. En hopelijk sta ik er nu nog mee ook hé ;-). Groetjes
Graag gedaan hoor! Super, je hebt een goede datum gekozen, alles zal al binnen zijn :).De nieuwe collectie heeft inderdaad heel wat moois! Veel succes!
Ik heb er zelf geen goede ervaring, zie mijn berichtje ( http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=421911 )Ik hoop dat jullie meer succes hebben - have fun !
Oei ik heb het net gelezen, dat is wel super erg!Misschien hangt alles ook wat af van de verkoopster en kwam ik net opeen rustig moment binnen die dag (helemaal onverwachts).Hopelijk heb je toch je droomjurkje gevonden Rebecca!
Ja hoor Een Marylise !
Hallo,Ikzelf ben daar in juni geweest om een 1ste keer te passen en ik werd er zeer vriendelijk onthaald en geholpen. In november ga ik terug om de nieuwe collectie te bekijken. En dan neem ik de grote beslissing ;)Je mag zelf een 5-tal jurken kiezen. Ik had natuurlijk meer kleedjes gezien en het was helemaal geen probleem om een jurk extra te passen.Daarna krijg je alle jurken op een rekje gepresenteerd en kun je deze 1 voor 1 passen.Dan vraagt de verkoopster welke je minst verkiest, deze wordt weggenomen.Daarna pas je nogmaals 1 voor 1 de overgebleven jurken tot er nog 1 overschiet.Dan hoef je nog niet onmiddellijk te beslissen, van deze neem ik.Het kleed dat jou voorkeur krijgt wordt genoteerd (eventueel met bijpassende schoenen).En wanneer je dan nog eens terug wilt om te passen, is het makkelijk om te weten welke jurk je dan had gekozen ;)Groetjes Deborah :)