Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Linea Raffaelli

19-9-2012 13:10:52
Hoi, heeft iemand ervaring met Linea Raffaelli in Brugge? Aan de telefoon een heel vriendelijke dame. Iemand een idee hoe ze je laten kiezen en hoeveel kleedjes je mag passen? Thx. Grts Deborah

Deborah
13-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 977

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik19-9-2012 13:16:48

Hoi Deborah,
Ik passeerde laatst in de winkel in Brugge gewoon om te vragen wanneer de nieuwe collectie uitkwam. Ze waren inderdaad SUPER vriendelijk :). Ze keken ook direct wat bij me zou passen en waren heel eerlijk om te zeggen dat eind september pas alle nieuwe collectie binnenkomt. Ze vertelde me dat je mag passen zoveel je wil en als je na 2 uur echt niet je gedacht gevonden hebt, je nog altijd mag buiten gaan zonder eentje te kopen en zonder schaamte. Er stond toevallig ook een meisje dat ik kende kleedjes te passen en toen zei ze direct dat we naar de andere kant van de winkel gingen omdat ze willen dat niemand je kleedje ziet voor DE dag zelf.
Ik had dus ook zeker een positieve eerste indruk.

Groetjes
Evelien

Deborah
13-4-2013
 Meld misbruik19-9-2012 13:19:54

Super, bedankt Evelien, ik heb 02/10 een afspraak en kijk er enorm naar uit, ik heb nl al een kleedje uit de nieuwe collectie gezien die ik super mooi vind. En hopelijk sta ik er nu nog mee ook hé ;-). Groetjes

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik19-9-2012 13:24:02

Graag gedaan hoor!
Super, je hebt een goede datum gekozen, alles zal al binnen zijn :).
De nieuwe collectie heeft inderdaad heel wat moois!
Veel succes!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-9-2012 13:39:46

Ik heb er zelf geen goede ervaring, zie mijn berichtje ( http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=421911 )
Ik hoop dat jullie meer succes hebben - have fun !

Evelien
24-5-2013
 Meld misbruik19-9-2012 14:11:10

Oei ik heb het net gelezen, dat is wel super erg!
Misschien hangt alles ook wat af van de verkoopster en kwam ik net op
een rustig moment binnen die dag (helemaal onverwachts).

Hopelijk heb je toch je droomjurkje gevonden Rebecca!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-9-2012 14:25:51

Ja hoor Een Marylise !

Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik19-9-2012 20:20:19

Hallo,

Ikzelf ben daar in juni geweest om een 1ste keer te passen en ik werd er zeer vriendelijk onthaald en geholpen.
In november ga ik terug om de nieuwe collectie te bekijken. En dan neem ik de grote beslissing ;)

Je mag zelf een 5-tal jurken kiezen. Ik had natuurlijk meer kleedjes gezien en het was helemaal geen probleem om een jurk extra te passen.
Daarna krijg je alle jurken op een rekje gepresenteerd en kun je deze 1 voor 1 passen.

Dan vraagt de verkoopster welke je minst verkiest, deze wordt weggenomen.
Daarna pas je nogmaals 1 voor 1 de overgebleven jurken tot er nog 1 overschiet.

Dan hoef je nog niet onmiddellijk te beslissen, van deze neem ik.
Het kleed dat jou voorkeur krijgt wordt genoteerd (eventueel met bijpassende schoenen).
En wanneer je dan nog eens terug wilt om te passen, is het makkelijk om te weten welke jurk je dan had gekozen ;)

Groetjes Deborah :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info