Terug naar overzicht
Hey Ellen,Komt allemaal goed,de meeste bruidjes hebben dat gevoel na een tijd,er zit ook meestal veel tijd tussen de aankoop en de eerste pas. Ik heb het zelfs nog gehad tot en met de laatste pas. En uiteindelijk bleek mijn jurk "perfect" en helemaal "Nancy"Ik ken je en je bent altijd stijlvol gekleed dus ik twijfel er niet aan dat ook jou bruidsjurk helemaal fantastisch gaat zijn!!!! En het allerbelangrijkste is,is dat het jou goed staat! En daar ben ik van overtuigd hoor!!groetjes en dikke kus!Nan
Hallo,Het feit dat je gevoel en je getuige zeiden dat het ok was, zal het dat wel zijn. Het kan dat dat bruidje op de foto gewoon niet zo mooi er mee stond als jij.
ik heb ook dat gevoel en ik ben pas dit weekend geweest om een kleedje te kiezen, bij mij gaat het ook tss twee kleedjes en vind het heel moeilijk om tss die twee te kiezen, omdat het twee verschillende stijlen zijn, de dag zelf was ik heel enthousiast maar de dag erna beginnen de twijfels al, pfff, t is niet gemakkelijk e, maar idd op je gevoel vertrouwen dan kan het volgens mij niet verkeerd zijngroetjes
Ik herken dat gevoel. Ik heb ook geen foto getrokken van mijn kleed ofzo.. Op de site vind ik wel voorbeelden maar heb stukken gecombineerd enzo dus ik kan het totaal plaatje niet zien en hoe langer je het kleedje niet meer gedragen hebt hoe meer je begint te twijfelen maar naart schijnt zou dat gevoel toch terug moeten weggaan bij je volgende pas. Als je het op dat moment mooi vond dan zal dat wel zo blijven hé.