Terug naar overzicht
Ik neem 2 dagen voor den trouw
Je hebt je klein verlet,he. Het aantal dagen hangt af van je paritair comité. Bij mij is het 3 dagen, bij m'n vriend 2.En de week voorafgaand aan ons huwelijk zijn wij sowieso thuis, dus da's nog handig meegenomen.
Wij trouwen op een vrijdag en ik ben vrij vanaf de zaterdag ervoor. Wij hebben die week nog veel gepland: pedicure, manicure, sauna + massage, kapper, jurk ophalen en vooral de zaal versieren!
Ik stop binnen een half uurtje met werken, trouw zaterdag, en kom pas op dinsdag 16 oktober terug naar kantoor!Dus: 2 dagen voor het huwelijk, 3.5 weken na het huwelijk( waarvan 3 weken op huwelijksreis)Liefs.A.
wij nemen ook een week verlof ervoor, er zijn altijd dingen dat je nog last minute zal moeten doen, en om de stress niet al te veel op te drijven vind ik dat goed een weekje,@ annelies: alvast proficiat en geniet van alles!groetjes
Wij zijn vorige vrijdag getrouwd. Ik heb gewerkt tot en met de dag ervoor. En maandag terug opnieuw gestart.Doordat ik het druk had op het werk, had ik ook niet te veel stress over de trouw.. Onze huwelijksreis doen we nog op een later moment..Nog veel plezier met de voorbereidingen!!
ik neem een weekje voor de trouw. op die manier hoop ik goed uitgeslapen tw zijn. ben een beetje bang dat ik anders te vlug na huis ga willen :) kan nie zo goed tegen lange dagen :p
Ik heb 4 dagen klein verlet en mijn verloofde 3. Wij trouwen op een vrijdag en zullen beiden enkel de maandag ervoor werken. Zo hebben we nog drie dagen (dinsdag, woensdag, donderdag) om de last-minute-zaken op punt te stellen ! Succes ermee
Ik had van woensdag verlof genomen voor onze trouw op vrijdag, was eigenlijk perfect. Volgende week dinsdag terug werken '_'
En nog geen tijd gehad voor 'n verslagje, Alessia? Dikke proficiat, trouwens he!
ik heb een maand ervoor en nog maand erna maar dat noemen ze leerkracht zijn (al ga ik laatste twee weken ook al veel in mijn klasje bezig zijn hoor)groetjes sarah
Bij ons zal het er nog van afhangen hoe veel voorbereidingen we in die week nog moeten doen enzo maar ik dacht 2 dagen voor de trouw te nemen. En de rest hangt af wanneer we onze huwelijksreis zullen doen. Maar ook sowieso 2 dagen er na om uit te rusten en nog na te genieten .. :)
Neen, ik kan hier wel eventjes in de lobby op het internet... Maar ik heb de I pad bij en dan is dat niet zo ordelijk! Als ik de fotootjes heb volgt het verslagje :)
Ach je bent nog aan het honeymoonen! Geniet ervan en we kijken alvast uit naar dat verslagje!
Ik ben al benieuwd naar jouw verslagje, Alessia. Ik heb je berichten hier toch wel vaak gevolgd. Geniet nog van jullie reis en alvast een dikke proficiat hé!!
Wij hadden allebei een week. Eerst leek dat veel, maar achteraf hebben we die dagen goed kunnen gebruiken. De zaal hebben we niet moeten versieren, maar we hebben een deel van het feest thuis gegeven. Daarvoor hadden we nog wel wat voorbereidingen (eten maken, tafels klaarzetten, ...) Ook hebben we in die week nog wat werk gehad met de tafelindeling en de naamkaartjes/bedankjes. We hebben ons zo in alle rust kunnen voorbereiden en ook nog wat kunnen genieten van het goede weer die dagen. Daardoor hadden we tot op de dag zelf zo goed als geen stress.
Wij trouwen 4 mei, 1 mei ben ik sowieso thuis door de feestdag en dan neem ik de donderdag en vrijdag nog verlof.3 dagen dus eigenlijk