TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eline
20-7-2013
|
19-9-2012 15:56:12
Ken dat gevoel. Heb daarnet mijn eerste afspraak gemaakt in de eerste winkel voor 1 oktober en zit nu al met dezelfde stress als jij... Ik denk dat ik al schoenen met een hak ga aandoen en inderdaad een BH waar de bandjes eraf kunnen. En dan hopen da je de juiste keuze maakt zeker e Maar naar tschijnt (wat ik hier toch héél vaak lees) krijg je wel het WAW gevoel bij die ene jurk! Dus als je ze nu nog niet vindt, gene paniek, er zijn nog winkels genoeg
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
19-9-2012 16:00:33
Lieve, adem eerst 'ns in en blaas 'ns goed uit. Het komt allemaal wel goed morgen! Ik ben ook 'n emochick en dat is eigenlijk heel goed meegevallen,hoor. Alleen bij hét kleed heb ik even de tranen moeten verbijten en dat dan nog doordat m'n getuige al volledig aan het huilen was. En qua voorbereiding: ik had gewoon 'n witte BH aan en m'n trouwschoenen mee (had die al gevonden voor ik 't kleed kocht, go figure :)) En 'n aantal foto's van m'n favoriete online gevonden kleedjes. Ohja, en je aanstaande die zal je sowieso prachtig vinden, want die mag dan eindelijk in het huwelijksbootje stappen met de vrouw die hij zo graag ziet.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
19-9-2012 16:06:36
Hey chica Eerst en vooral: rustig in- en uitademen! Ikzelf was er van overtuigd dat er geen WOW-gevoel ging volgen bij het zien van een bepaald kleedje, misschien wel een “OK, dit is wel goed hé”. En hoewel ik het vroeger niet zou aangenomen hebben, je weet wel wanneer het jouw kleed wordt. Als je bij alle kleedjes zal snikken, dan zal je bij hét kleedje in tranen uitbarsten! Neem de tijd om vanalles te passen en rustig jezelf te bekijken met elk kleedje aan. Maak duidelijk aan de verkoopster wat je wel en niet mooi vindt aan een kleedje en sta open voor suggesties van een verkoopster. Laat je niet pushen om meteen iets te kopen als je twijfelt. Als je nadien thuis blijft terugdenken aan dat ene kleedje, weet je hoe laat het is. Doe inderdaad schoenen met een hakje aan, dat toont al gans anders als je een kleed zal aanhebben. Lievie, enjoy, echt, geniet ervan en laat de emoties maar al es goed gaan, het doet zo’n deugd! Ik kijk er al naar uit om vrijdag aaaaaaal je ervaringen te horen, whiiiiiii Dikke knuf Becca
|
|
sarah
3-8-2013
|
19-9-2012 19:37:33
hey Lieve,
Ook ik zag ontzettend tegenop de kleedjeszoektocht maar het was echt kei tof. En deze onzekere stresskip vond ook een jurk!!! En inderdaad je hoeft ni dag 1 al iets te vinden
Ik heb eigenlijk alles blootvoets gepast, je staat toch op zo'n grote blok :s Deo komt zeker van pas, je haar opsteken kan ook (al ligt dat na 1ste kleedje al ni echt goed meer hihi)
|
|
Saar
7-9-2013
|
19-9-2012 20:08:15
Ik ben vorig weekend voor de eerste keer gaan passen en was suuuuper gestresseerd. Maar eigenlijk is dat nergens voor nodig. Je wordt goed begeleid en je voelt meteen of die jurk bij je past. Ik heb er nog geen gekozen, maar er zijn er wel twee blijven hangen. Dus ik weet het niet zo goed. Ik ga nog naar twee plaatsen, maar zal nu al rustiger zijn, gezien ik weet wat er komt.
Nadat je een jurk of 3 gepast hebt, begin je wat in de mood te komen en je zal wel weten of het 'jouw' jurk is. Als je je kunt inbeelden dat je zo naar het altaar zou wandelen, en de jurk niet meer wil afdoen, denk ik dat je de goeie vasthebt ;)
|
|
Silke
4-5-2013
|
19-9-2012 21:02:35
Ik ben normaal ook een heel gevoelige enzo maar bij het kiezen van mijn kleed viel dat heel goed mee. Je voelt dat wel aan hoor als het 'het' kleed is. Niet panikeren als je na de eerste winkel niets vind, nog winkels genoeg hé. ;) Veel succes! Geniet er van want voor je het weet is het voorbij en is toch een van de zaligste momenten tijdens de voorbereidingen!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|