Terug naar overzicht
Ik zou nog eventjes wachten met de jurk te verkopen.... wel vroeg om nu al je jurk te hebben.Ik weet van mezelf dat ik snel twijfel, daarom heb ik gewacht tot juli om mijn kleed te kopen..29 sept is mijn kleed helemaal klaar en 13 okt trouwen we..dus geen tijd om te twijfelen..
Ja ik weet het :-) Was beetje ongeduldig vrees ik :p
Het betekent toch dat je hem mooi vond anders zou je niet beslist hebben heb ook eventjes twijfel gehad maar vorig weekend nog eens gaan aanpassen en met juwelen erbij en telkens ben ik terug verkocht als ik het met eigen ogen terug zie!! Natuurlijk is dat normaal iedereen wil dan ook pronken op de mooiste dag van je leven!
Je hebt hem toch gekocht omdat je hem toen mooi vond. Misschien heb je het een beetje te vroeg in je kast hangen en dan ben je er op den duur misschien wat op uitgekeken en ben je te veel beginnen te vergelijken. Twijfels zijn normaal hoor. Je bent altijd wat kritischer voor uw eigen hé. Doe hem nog eens aan en probeer de rest van je accessoires er bij te dragen en zie dan hoe je je voelt.
LOL volgens mij is het eigen aan onze trouwdag, want ik ben ook niet zo overtuigd van mijn trouwkleed. Maarja ik heb hem nog niet en heb hem ook niet aangehad in de kleur dat ik besteld heb. Dus voor mij blijft het bang aftellen tot februari
Ik heb mijn jurk pas gisteren gekocht en ben vanochtend in paniek wakker geworden. Ik vind hem nog steeds supermooi, maar "het kan toch niet dat het bij de derde jurk al mijn goesting was"? En ik heb maar één winkel gedaan! En ik maak me al zorgen hoe ik hem proper ga houden, want hij gaat echt weel stukje over de grond slepen en ik wil niet de hele dag bezig zijn met het proper houden van mijn kleed :-)Maar ik moet niet onnozel doen: hij voldoet aan 90 % van de eisen die ik op voorhand had gesteld, en de laatste 10 % van die eisen is niet voldaan, maar die bleken totaal belachelijk te zijn, omdat ik er uiteindelijk wél mooi mee stond. Gelukkig had ik het advies van mijn mama en zus en die waren er ook volledig van overtuigd... Ik kreeg het in de bruidswinkel zelf al benauwd... Toen ik binnenkwam vond ik alle jurken maar "ordinair", totdat ik de mijne aanhad... ik was echt verkocht! En dan ga je betalen en loop je weer tussen alle jurken... En dan ineens zie je nog iets anders dat je wel eens zou willen proberen of iets dat je toch wel mooi vindt!Bij elke jurk die je kiest ga je uiteindelijk achteraf denken "is dit het wel"? Maar je mag er niet meer over denken (hoe moeilijk dat ook is). Dus vanaf nu: stoppen met naar andermans kleedjes te kijken! Gelukkig zit er tussen nu en onze trouwdag geen enkel huwelijk meer tussen, anders was ik alweer beginnen vergelijken :-) En het is ook het geheel dat telt hé, het kostuum van je aanstaande, en de kleedjes van de bruidsmeisjes (als je die hebt). En gewoon de hele dag zelf!