Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoekertje

19-9-2012 20:24:46
Hallo medebruidjes,

Een tijdje terug postte een bruidje hier een berichtje dat ze niet op de zonnebank kan liggen en dat ze eens naar een spuitcabine is geweest. Maar dat ze hierover niet echt content was omdat ze vlekken enzo had op haar kleren.

Nu heb ik op een beurs eens kennisgemaakt met volgend product:
Luminess Tan (is ook met een airbrush maar op basis van suiker)

Dit werd op de beurs eens op mijn hand getest en na 5min wachten was dit droog.
Ik had ook een bleek truitje aan en dit is niet afgegaan...
Volgens hen blijft 1 behandeling 14 dagen lang... Dit kan ik niet bevestigen, aangezien het enkel op mijn hand werd aangebracht ;) Maar ik zag toch een verschil tussen mijn linker en rechterhand, qua kleur...

Dit is de website: www.luminess.be

Groetjes, Deborah

Deborah
20-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 649

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik19-9-2012 20:54:48

hey , Ik wou dit ook doen dat spuiten maar heb al vele slechte reacties opgekregen ( rond de mond neus bleekt het als eerst af en bij sommige gaat het dus inderdaad af , of een oranje kleur,... ) dus ga het mij niet riskeren en vanaf februari ga ik gewoon 1x op de week naar de zonnebank doe dit anders nooit maar wil gewoon een licht bruin kleurtje en geen oranje ofzo ..

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik19-9-2012 21:28:29

Bedankt voor de tip.

Ik ben er toch ook minder voor voor zo'n spuitcabine. Ik vind dat je dat ziet dat dat niet natuurlijk is.. Toch liever de zonnebank of de echte zon. ;)

sarah
13-10-2012
 Meld misbruik20-9-2012 9:00:07

Ik heb deze ook gezien op een beurs, ze hadden ook op mn hand gespoten en het was idd mooi bruin, maar ik vree voor de delicate plaatsen, zoals hierboven al vermeld staat...gezicht.....ik ben vorige week gestart met zonnebank en hoop zo tegen 13 okt mooi kleurtje te hebben

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...