Nu Online
Momenteel zijn er 572 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinderen op avondfeest

19-9-2012 21:44:43
hallo,

Mijn vriend en ik gaan voor het dansfeest en zouden dan de gasten rond 20 a 21 uur laten toekomen.
Zijn er dan veel mensen die hun kinderen nog meebrengen?
Mijn vriend is bang voor kinderen die TE aanwezig zijn (wenen,enz) maar lijkt me nu gek om dat op het kaartje te gaan zetten vooral omdat ik kinderzot ben en ik op de receptie het heel leuk vind om veel kinderen te zien

Groetjes sarah

sarah
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1362

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik19-9-2012 21:47:16

Ik denk eigenlijk niet dat echt kleine kindjes mee komen, en al zeker niet als ze niet tot de dichte familie behoren (ik heb bv. een nichtje (dochter van mijn nonkel) van 6 jaar oud. Die komt uiteraard wel mee hé.). De stiefzus van mijn vriend heeft een kindje dat tegen ons huwelijk net een jaar zal zijn, en ze heeft al laten vallen dat zij al een babysit geregeld heeft.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik19-9-2012 21:50:55

Als dat pas tegen 20u-21u is denk ik niet dat ze de kinderen zullen meenemen, toch zeker niet de kleintjes. Ik zou je niet al te veel zorgen maken hierover. Als dat overdag is dan nemen ze ze dikwijls mee maar s' avonds zorgen ze wel voor een babysit..

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik19-9-2012 21:55:16

ik persoonlijk heb geen probleem met kindjes ik ben al naar trouwfeesten geweest waar ze hun kleintjes wel meebrachte (oudste was toen een klein jaar)
maar ik denk persoonlijk ook dat de meeste wel babysit regelen

dus niks over op de kaartjes zetten?

groetjes sarah

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik19-9-2012 21:58:10

Nee, dat zou ik niet doen. De meeste mensen zullen hun kindjes thuis laten (zeker als het zo laat is) en als er zijn die twijfelen, dan zullen ze wel vragen of het de bedoeling is dat ze de kindjes meebrengen.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik20-9-2012 5:52:24

Gho, bij ons waren er wel een aantal kleine kinderen maar dat vonden wij absoluut niet erg. Op het avondfeest ga je daar ook echt niets van merken. Een beetje geschreeuw of gehuil, dat hoor je allemaal niet doorheen al dat lawaai van de gasten. Ik denk wel dat door het feit dat jullie ze uitnodigen voor een dansfeest er minder mensen hun kinderen gaan meenemen, lijkt me toch vrij logisch zo...

sarah
13-10-2012
 Meld misbruik20-9-2012 8:57:04

wij hebben zelf een dochter van 8 en we hebben aan een paar mensen gevraagd, die kinderen hebben rond dezelfde leeftijd, of hun kinderen mee komen. Er zal nu een tafel zijn van 6 kinderen. En dat vind ik genoeg

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik20-9-2012 10:02:48

Wij gaan er duidelijk bij zeggen dat het zonder kinderen is. De reden dat we het er duidelijk bij gaan zeggen, is omdat we zelf 2 kinderen hebben (8 en 6 tegen onze trouw) die er dan uiteraard wél gaan bij zijn. Maar ik heb écht geen zin in een kinderfeestje of in vrienden die om 22u naar huis willen omdat de kids moe zijn. Voor onze kinderen zullen wij zelf wel iets regelen.
Voor op een receptie vind ik dat iets anders. Daar zou ik me totaal niet aan storen. Maar op een avondfeest vind ik dat dat totaal niet past.
1x zijn onze kinderen wel meegegaan, op uitdrukkelijke vraag van het koppel. Wel 1x en nooit meer. Ik vond er zelf niets aan.

evy

Meld misbruik21-1-2013 12:45:05

Wij zitten ook met hetzelfde "dilemma". De laatste jaren was er een serieuse babyboom binnen de familie, waardoor de familie nu zo'n 30 kinderen telt onder de 10 jaar.

Aangezien wij ook voor een dansfeest gaan, hopen we er op dat kinderen die echt te jong zijn, kunnen thuisblijven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info