TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
rik
|
20-9-2012 3:52:38
Hallo,
Ik heb jullie een berichtje gestuurd.
Groeten,Rik.
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
20-9-2012 7:36:42
Een budget plannen en daarna een feestzaal vastleggen, is toch wel iets waar je best mee start. grtz www.discovideo.be
|
|
Jessica
7-7-2012
|
20-9-2012 7:58:41
Hey Martine,
De zaal, de fotograaf en de Dj hebben wij het eerst vastgelegd, ook al even datum en uur gaan vastleggen op het gemeente- of stadhuis. Als je voor de kerk trouwt, informeren of dat kan in de kerk die jullie willen...op jullie datum. Ik denk dat dat zowat de belangrijkste 'eerste'regelingen zijn (of dat was althans voor ons zo):-)
|
|
Marc
|
20-9-2012 8:00:28
Beste Martine,
ten eerste proficiat met jullie trouw.
Als je nog een fotograaf moet zoeken, zou ik dit toch ook bovenaan je lijstje zetten, zoals je zelf zegt , het is nog maar 148 dagen...
Momenteel ben ik nog vrij op jullie huwelijksdata.
Neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be of op www.facebook.com/photographympictures en laat je overtuigen door de beelden.
Momenteel loopt er een actie waarbij je tot 20% korting kan krijgen. Je ontvangt altijd alle foto's in de hoogste resolutie op dvd, zonder logo of watermerk.
succes met de voorbereidingen,
mvg, Marc
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
20-9-2012 8:15:18
Vooral de belangrijke dingen lijkt me..
-Gemeente -Kerk -Feestzaal -DJ -Fotograaf -Kledij -Bedankjes -Uitnodigingen -Getuigen -Traiteur (als dit niet bij feestzaal voorzien is)
148 dagen zullen er snel zijn! Heel veel succes met de voorbereidingen!!
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
20-9-2012 9:37:51
Het is geen slecht idee om te starten even een kijkje te nemen naar jullie budget, en in functie daarvan jullie gastenlijst en soort feest te bepalen: wordt het een intiem diner voor dichte familie en enkele vrienden of een reuze wedding party met frietkraam? Alles kan, en alles heeft natuurlijk ook zijn prijs. Waar heb je zelf altijd van gedroomd als je aan je trouwdag dacht en wat is er realistisch binnen jouw budget?
Eens dat vastligt, gaan de andere zaken veel vlotter lopen: de zaal kiezen die past bij jouw concept, de gemeente en kerk reserveren nadat je een ruwe planning hebt opgesteld van hoe jullie dag eruit zal zien, en dan inderdaad fotograaf en DJ. Aangezien het bij jou niet zo ver in de toekomst is, zou ik toch ook al eens kijken welk kleed je zal dragen, bij een traditionele bruidswinkel rekenen ze toch al snel 6 maanden vooraleer je je jurk kan meenemen naar huis (al zijn er ook alternatieven natuurlijk).
Eens dit alles vastligt kan je aan de 'details' beginnen, zoals uitnodigingen, Misboekje, bedankingen,...
Maar daarvoor vind je hier heel veel ideeën :-)
Hopelijk helpt dit een beetje?
Veel succes!
|
|
sofie
20-4-2013
|
20-9-2012 9:39:24
Ik denk ook eerst kerk, priester, gemeente, zaal (trouwkleed heeft ook zijn tijd nodig als je een traditioneel wil). Bij ons ligt er voorlopig ook nog niets meer vast (optie op de zaal)... De gemeente moet ook de tijd krijgen om aktes en zo op te vragen, dus daar moet je zeker ook rekening mee houden.
Veel voorbereidingsplezier!
|
|
Kirsten
|
20-9-2012 10:27:36
Beste Martine, Indien jullie nog een fotograaf zoeken neem dan gerust ook even een kijkje op www.photographykirsten.be. Ik ben nog vrij op jullie huwelijksdatum. Voor meer informatie en prijzen kan je mij gerust een bericht sturen. Vriendelijke groeten, Kirsten
|
|
Silke
4-5-2013
|
20-9-2012 10:45:42
Ik denk wel dat je in een rustige periode trouwt, ik denk dat je wel nog geluk zal hebben dat alles nog vrij zal zijn. Het eerste dat je best vastlegt is natuurlijk gemeentehuis, kerk en de feestzaal. Wat ook belangrijk is: fotograaf, DJ, vervoer, haar/make up, kledij, ...
Het beste is inderdaad om eerst een budget op te stellen en goed nadenken wat jullie precies willen doen en dan kan je daarop verder bouwen.
Veel succes en geniet van elk moment!!
|
|
Sanne
9-7-2011
|
21-9-2012 9:29:34
Ik zou beginnen met alles wat echt voor die dag vastgelegd moet worden: gemeentehuis (vaak ook al meteen het tijdstip), zaal, kerk en dan eventueel ceremoniemeester, fotograaf, DJ, live-muziek, vervoer, traiteur, kapsel/make-up, ... Voor je naar een zaal gaat zoeken, kan je er best al een idee van hebben wat voor soort feest je wil, hoeveel mensen je wil uitnodigen en hoeveel dit mag kosten. Waar je natuurlijk ook niet te lang mee moet wachten zijn de kleding en de uitnodigingen, getuigen vragen. En je kan natuurlijk al op zoek gaan naar eventuele bedankjes.
Veel succes met de voorbereidingen!
|
|
Jan
14-8-2014
|
21-9-2012 23:35:54
|
|
Davy
|
22-9-2012 9:20:41
Beste Martine, Proficiat met jullie trouwplannen. Mochten jullie nog op zoek zijn naar een weddingplanner of ceremoniemeester contacteer mij dan gerust voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Ik ben voorlopig nog beschikbaar op jullie trouwdatum. Met vriendelijke groeten, Davy Achten www.allegebeure.be
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|