Terug naar overzicht
hey tine.Van het graevenhof in schilde weet ik het niet.Maar wij trouwen zelf in la grange (super mooi en romantisch ) in massenhoven en daar kan ik je wel de prijzen van geven..zaal verhuur is 500euro.tot 3uur zit de dranken forfait in de kostprijs met het eten en daarna per uur 200euro of per half uur 100euro.de huis dj is vanaf 90 personen inbegrepen als je zelf je eigen dj meebrengt betaal je 195euro voor de huur van de instalatie. ik hoop dat je hier iets aan hebt.. mss voor de vergelijking of gewoon eens om zelf naar de zaal te gaan kijken!veel liefs!
Hoi Tine, ik heb je via pm iets meer info gestuurd.mvg, Marc
San marco village zijn wij ook gaan kijken, prachtige zalen en betaalbaar zonder zaalhuur.Ben er zelf al naar een feest geweest en was echt SUPER.Wij hebben het niet genomen wegens te ver, hebben nu een zaal op 10 minuten rijden.succes x x x
De Groene Jager in Brasschaat
hallo,wij hebben een feestzaal pama in reet.voor 100 man koud buffet en drankenforfait voor 7u betalen wij 5000€ & bruidstaart zit ermee in ,krijgen we van de traiteur .prijs zaal zit ermee in ,ook hebben wij een eigen dj .je kan op website traiteur pama klikken en kun je eens zien.
Horta in Antwerpen, landenbuffet is superlekker en vanaf 100 personen geen zaalhuur!De Beemden in Nijlen, gaan wij wss nemen.