Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal gezocht!

20-9-2012 8:59:42
Hoi iedereen!

Momenteel zijn ik en mijn vriend aan het zoeken naar de perfecte trouwlocatie.
Wij willen een avondfeest met buffet voor ongeveer 90 personen en aansluitend een dansfeest met dj.

Tot nu toe zijn we op bezoek geweest in de Jachthoorn. De grote zaal daar is prachtig, maar daar moet je minimum met 100 personen zijn of je moet een gigantisch bedrag bijbetalen. Het drankenforfait daar loopt zeven uur (tijdens die uren betaal je geen zaalhuur), en na die zeven uur begint er per uur een zaalhuur + een kost per persoon. Dit kan oplopen tot 650 euro per extra uur na het drankenforfait.

Volgende week gaan we een langs bij 's Graevenhof in Schilde. Heeft iemand van jullie hier ervaring met de zaalhuur na het drankenforfait? Heeft iemand van jullie hier ervaring met het dansfeest achteraf? Mag je je eigen dj aanbrengen?

Ik wil een zaal waar ik achteraf, na het eten, ook prettig kan dansen, en waar geen gigantische bedragen per uur worden aangerekend achteraf. Ik zou het zo sneu vinden om het hele feest te moeten stopzetten op een moment dat iedereen zich amuseert, omdat dit enorm veel centjes kost na het forfait.

Heeft er iemand nog andere suggesties voor mij? Dat zou geweldig zijn!

Groetjes,

Tine
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1393

nathalie
14-6-2013
 Meld misbruik20-9-2012 9:33:56

hey tine.

Van het graevenhof in schilde weet ik het niet.Maar wij trouwen zelf in la grange (super mooi en romantisch ) in massenhoven en daar kan ik je wel de prijzen van geven..

zaal verhuur is 500euro.
tot 3uur zit de dranken forfait in de kostprijs met het eten en daarna per uur 200euro of per half uur 100euro.
de huis dj is vanaf 90 personen inbegrepen als je zelf je eigen dj meebrengt betaal je 195euro voor de huur van de instalatie.
ik hoop dat je hier iets aan hebt.. mss voor de vergelijking of gewoon eens om zelf naar de zaal te gaan kijken!

veel liefs!

Marc

Meld misbruik20-9-2012 10:19:39

Hoi Tine,

ik heb je via pm iets meer info gestuurd.

mvg, Marc

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik20-9-2012 12:32:25

San marco village zijn wij ook gaan kijken, prachtige zalen en betaalbaar zonder zaalhuur.
Ben er zelf al naar een feest geweest en was echt SUPER.Wij hebben het niet genomen wegens te ver, hebben nu een zaal op 10 minuten rijden.
succes x x x

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik20-9-2012 14:41:31

De Groene Jager in Brasschaat

nicole
10-8-2013
 Meld misbruik20-9-2012 15:29:49

hallo,
wij hebben een feestzaal pama in reet.
voor 100 man koud buffet en drankenforfait voor 7u betalen wij 5000€ & bruidstaart zit ermee in ,krijgen we van de traiteur .
prijs zaal zit ermee in ,ook hebben wij een eigen dj .
je kan op website traiteur pama klikken en kun je eens zien.

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik21-9-2012 23:56:19

wendy
7-9-2013
 Meld misbruik14-10-2012 21:41:10

Horta in Antwerpen, landenbuffet is superlekker en vanaf 100 personen geen zaalhuur!
De Beemden in Nijlen, gaan wij wss nemen.

Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik13-3-2013 19:00:13

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info