Terug naar overzicht
Vorig jaar is mijn broer getrouwd en heb ik daar mijn suitekleed gekocht en de mensen waren heel vriendelijk en veel verschillende dingen gepast. Wij hebben zeker niet te klagen over deze winkel. Ik ga mijn trouwkleed daar ook gaan kiezen op 06 oktober.
Leuk om dat te horen Liesbeth! Ik ben super benieuwd hoe ik met een bruidskleedje zal staan :)Veel succes 6 oktober!
Ik ben eens langsgeweest om wat meer informatie te krijgen en eens rond te kijken in de winkel, en dat was echt geen moeite teveel voor hun. Ze zijn daar echt vriendelijk. Ik heb ook op 6 oktober mijn eerste afspraak.... Spanned he
ik ben maandag geweest naar la sposa, heel vriendelijke mensen, ze nemen de tijd voor je en ze hebben echt mooie kleedjes, ik heb mijn kleed daar dan ook gevonden,ik ben ook naar conny in aalter geweest en daar waren ze ook heel behulpzaam en vriendelijkgroetjes en succes!
Allen super bedankt voor de reacties.Ik ben alvast wat gerust gesteld.Ik kijk er heel erg naar uit! :)
Het wordt blijkbaar een drukke dag voor hen 6 oktober want ik heb dan ook een afspraak in La Sposa :)
Mijn kleed komt van la sposa! Het gaat er allemaal zeer profesioneel aan toe. Eerst wat in de boekjes kijken en dan komt de verkoopster af met wat ze denkt da jou smaak wel is. Ze zijn zelfs niet geneigd om het duurste te verkopen. Zolang jij je maar goed voelt en er goed uit ziet :)
Ik ook tot nu toe super tevreden van la sposa.Heb ongeveer 10 kleedjes gepast, en zou er nog meer mogen gepast hebben maar had het kleed al gevonden.Nu is het besteld en wachten op de eerste pas eh
Super! Ook ik heb een afspraak in La Sposa op 6 oktober :-). Om 13u30. Spannend hé! Veel succes iedereen! Groetjes,Charlotte
Ik ben de eerste waarschijnlijk, om 9u30 is mijn afspraak. Nog iemand dat uur?groetjes!
Hihi heel leuk hé allemaal dat weekend!Ik ga de vrijdag al :)
Ze zijn er super-super-supervriendelijk! Ik heb er uiteindelijk mijn jurk niet gekocht, maar dat lag zeker niet aan de service!