Terug naar overzicht
Hey! Wij trouwen ook op 29 september en de zenuwen beginnen ook te komen! De laatste weken en dagen vliegen gewoon voorbij!Ik moet ook nog een paar dingen doen (menukaartjes, misboekjes afdrukken, hemd bruidegom, kleine dingen) Wij hebben een binnenlocatie voor de foto's, namelijk een design interieur winkel (ik ben interieurarchitect) We blijven wel duimen voor mooi weer, dat is gewoon leuker :) Nog even aftellen!
Hey mede- 29 september bruidjesBij mij beginnen de zenuwen toch ook stilaan te komen hoor. Het is nog maar 8 dagen en 6 uur! Wij zijn nu alles aan het klaarmaken wat nog aan de feestzaal moet gegeven worden zoals de bedankjes, de tafelschikking, de tafelaanduiding, ...Sinds dinsdag hangt mijn kleed ook bij ons thuis Vanaf volgende week woensdag ben ik thuis dus dan zullen we de allerlaatste kleine details doen.Natasha, misschien dat je best een duidelijk en gedetailleerd lijstje maakt van wat je nog juist moet doen. En delegeren is de boodschap! Mijn verloofde heeft zich nooit veel aangetrokken van onze trouw en ik had echt het gevoel dat ik alles alleen moest doen. Maar sinds kort is hij ook in gang geschoten en ik zie het zo vooruit gaan! Als je in paniek schiet gewoon ook de familie of vrienden inschakelen. Het zal de stress allicht verlichten Nog veel succes met de voorbereidingen en vooral rustig blijven!Groetjes
Hoihoi,Wij trouwen ook op 29 september.. Bij ons is het wel enkel voor de wet en blijft het in familiale kring maar toch komt er nog heel wat bij kijken. Had ik eigenlijk helemaal niet verwacht! De zenuwen beginnen wel ferm toe te slaan, maar morgen is het de laatste werkdag en dan ben ik in verlof. Ben wel ook nog op zoek naar een binnenlocatie voor foto's.. Veel succes nog allemaal en we duimen natuurlijk allemaal voor mooi weer!!
Dag mede-bruidjes! Leuk om te lezen waar julie allemaal mee bezig zijn! Hier is het echt een heksenketel: de verloofde zit in US (we verhuizen naar daar na de trouw) en komt pas zondag terug, dus ik ben nu in mijn eentje bezig alle details te regelen voor de trouw + ons hele appartement op te ruimen !!! Mijn to do lijst wordt dus ook steeds langer ipv korter :-) Maar ik heb er mijn plezier in en probeer er nog van te genieten, want over een goeie week is al dat regelen voorbij en dan ga ik het nog missen :-) Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!!!'
Er zijn ook bruidegommen die af aant tellen zijn hoor :-) En geloof me het zijn niet alleen de bruidjes die stress hebben. Gelukkig is alles zo goed als klaar. Enkel nog de tafel "namen" en een binnenlocatie voor de foto's want de weersverwachtingen zitten niet mee. Succes allemaal en doe een dansje voor mooi weer !!