Terug naar overzicht
Couture Ann in de MolenstraatPierre-Yves (wel wat duurder)
Ik vindt de stijl van demetrios wel mooi zouden zo iets gelijkaardig hebben bij couture Ann?
In Lennik kun je bij Moderna ook terecht - daar ga ik volgende week passen
couture ann in aals is echt een aanrader!!!!!
Pierre Yves in Aalst!Echt enorm veel keuze (meer dan 350 verschillende modellen) het is ook de enige winkel in de omgeving van aalst waar je al de grote merken onder 1 dak vindt zoals marylise, maggie sottero, ian stuart, linea raffaeli en pronovias,...en ze helpen je supergoed!
Het mag ook verder zijn dan aalst hoor zo ongeveer een halfuur drie kwartier rijdenwil eerst kortbij kijken om dan verder te gaan.Sarah Pierre Yves vond jij goed? Al vel negatief over gehoord daarom om beetje bang om daar mijn hoofd binnen te steken omdat ik nooit zou kopen van de eerste maal.
Ooh jij bent het eerste bruidje die ik hier tegenkom met dezelfde trouwdatum Ga je nu al kijken voor een kleed?? Ik durf zelf nog niet goed... is nog vroeg en zou graag nog wat kilo's kwijt willen.. Al kriebelt het ENORM om ook al te gaan kijken Veel succes met de voorbereidingen!
Hallo Karen, ik ging bij Couture Ann maar zou er zeker niet teruggaan.Mij kleed was wel redelijk goedkoop maar dat was het dan ook.Eens het kleed besteld was probeerden ze me onder druk te zetten nog allerlei accessoires bij te verkopen.Had er niet bepaald een goed gevoel bij.groetjes,Sanderijn
Hey Nathalie,Fijn iemand met dezelfde datum :-).Ja het is idd nog wat vroeg en ik ga ook nog wat wachten om een kijkje te nemen voor geval er nu de nieuwe colecties nog niet zijn.Maar het is voor mij een kwestie nu uit te maken welke zaken ik ga passeren en welke niet zodat ik dit vooraf duidelijk weet.Ik weet niet of ik zo lang ga kunnen wachten :-) want heb er nu al zoveel zin in gewoon om te weten welk model mij het beste staat :-DGroetjes
Hihi dat ken ik Ben ook zzzzzooo ongeduldig ppfff.... en voor de trouw al helemaal! Nog 630 dagen
Ik ga volgende maand kijken in bruidsboetiek Youniek.Moet maar eens kijken op de site. Hebben heel mooie bruidsjurken.Dit is wel in turnhout.