Terug naar overzicht
Hi Fien!Goed initiatief, ik hou nu ook een lijstje bij met zaken die ik zeker niet mag vergeten te vragen aan de zaal. Bij deze mijn lijstje:Wat wordt er als lunch aangeboden aan de suite & wanneer?Ceremonie in tuin: # stoelen + welke (organza strikken)?Receptie: Hoeveel klapstoelen, statafels & parasols buiten?Wie verzorgt sfeermuziek tijdens receptie & diner?Zaalschikking: aantal tafels + aantal personen/ tafel? max 8 personen à tafel Nederlandstalige Maitre & personeel = must!Bediening + afruimen tijdens receptie moet continu gebeuren - geen lege glazen!Worden er wegwijzers geplaatst in de omgeving van de zaal?Worden er op het domein parking wegwijzers geplaatst?Ok om rozenblaadjes te strooien?Kamer voor bruidspaar om op te frissen.?Decoratie - check:* Extra statafels + hoezen!* Rode / witte loper* Kandelaars* "Altaar"* Beamer* Verlengkabels* Installatie vr ceremonie* lantaars voor buiten?
Bedankt! Je geeft me ook alweer ideetjes. :) Hier is mijn volledig lijstje: v Wanneer mogen we alles klaar komen zetten/weer komen afhalen?v Exacte planning (om welk uur begint wat/welk gerecht)?v Definitief menu? Welke gerechten zitten er allemaal in de buffetten?v Geen naamafroeping=OK?v Waar kunnen we de tafelkaart (zo’n schildersdoek op een ezel met daarop de tafelindeling) plaatsen? Moet ergens centraal zijn, zodat de mensen weten waar ze heen moeten.v Mensen uit apart zaaltje even naar grote zaal tijdens speech (voor het voorgerecht)?v Afspraak met DJ?v Wat doet de zaal tijdens de binnenkomst van het echtpaar?v Wat gebeurt er met de jassen?v Mensen die te veel hebben gedronken, krijgen geen alcohol meer.v Hoe ziet de ijstaart eruit?v Moet er iets betaald worden de avond zelf? v Wat wordt er voorzien als het buiten vriest/sneeuwt? (Wordt het pad gestrooid/Ligt er een loper?)v Kamer waar het bruidspaar zich kan opfrissen?v Mogen er wensballonnen opgelaten worden op het domein?
Ik heb ook nog veel vragen voor de zaal, wij mogen die tijdens ons proefmenu vragen. Dus ik ga dit toch even volgen. :)
Hoi,Ik ga dit ook volgen want wij hebben maar een kort bezoek aan onze zaal gehad daar we maar om 15u30 mochten gaan en er was een trouw die dag, wel leuk om de zaal aangekleed te zien maar ik zit wel nog met veel vragen. :-)