TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
8-6-2013
|
20-9-2012 20:08:03
Hey Lieve, Leuk om te lezen! Nu is het even tijd om een beetje te ontstressen en idd alles wat laten bezinken. Maar geloof mij, het beeld van jezelf in "het" kleed zal niet rap weggaan uit je hoofd. Tof dat je zus mee zal gaan de volgende keer. Hoe meer menigen, hoe beter hé Groetjes, Kelly
|
|
Mieke
27-4-2013
|
20-9-2012 20:40:32
Hey Lieve,
Tof te horen dat het goed verlopen is. Mijn kleed heb ik ook bij Elena in Deinze besteld en ben er heel tevreden over. Het eerste kleed dat ik aan had was ook zo van 'wauw' en is ook blijven hangen. Tot ik toch opeens een kleed aan had waarvan ik dacht 'super'. Nog wat getwijfeld en ze allebei eens na elkaar aan gedaan. Het is dan toch niet het eerste geworden :-) Het eerst eens laten bezinken is inderdaad een goed idee en vooral vertrouwen op jezelf. Je toekomstige zal je sowieso super mooi vinden in je jurk. Dewelke je ook kiest! Groetjes
|
|
Saar
7-9-2013
|
20-9-2012 20:48:53
Ik ben al naar twee zaken gaan passen. In de Robel (Roeselare) heb ik uiteindelijk twee jurken overgehouden. Ik heb alles wat laten bezinken, maar nu zitten die twee jurken wel in mijn hoofd. Het blijft precies. Dus heb ik vandaag opnieuw gebeld voor een tweede afspraak. Ik heb zo het gevoel dat het wel eens één van die twee zou kunnen worden.
Nu ga ik wel naar nog twee zaken gaan passen, maar iets zegt me dat het wellicht toch eentje uit de Robel wordt...
|
|
Eline
20-7-2013
|
20-9-2012 20:55:01
Ik heb op 3 oktober ook een pasbeurt bij Elena. Een goede vriendin heeft daar ook haar jurk gevonden. Eerst op 1 oktober bij Linea Lin. Heb ook een beetje zenuwen. Hopelijk lukt het even goed als bij jou...
|
|
Joyce
11-5-2013
|
21-9-2012 9:16:08
Goed om te horen dat het toch is meegevallen! Laat het inderdaad maar bezinken en droom er nog maar wat over. Heb ik ook gedaan en dat was wel goed, niet te impulsief beslissen. Mijn waw-kleedje sprong er de 2e keer toch terug tussenuit. Als je zus dan ook nog meegaat kan je haar mening ook nog eens horen en dan komt het allemaal wel goed! En zoals Mieke ook al zei: je vriend zal zijn bruid ongetwijfeld stralend vinden!
Veel plezier ermee nog!
Groetjes Joyce
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|