Terug naar overzicht
De pagina is jammergenoeg niet beschikbaar...
Heel mooi, het zag er tip top in orde uit in de zaal :-)Is je kleedje van Lightinthebox?
Hey,Je zag er super mooi uit! Het kleedje staat je perfect.Het kleedje van het blonde meisje op de foto's (wit met bolletjes) heeft mij dochter ook. Wel schattig om het te zien bij een ander meisje Groetjes
Leuke foto's!! Dat dessertenbuffet is kei leuk gedaan! De zaal maar ook jullie zagen er dik in orde uit! Dikke proficiat!!
@Ellen, mijn kleed is van LASPOSA (bij kledingzaak ELENA in DEINZE).Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Proficiat Julie!Mooie foto's van een stralend bruidspaar!Mooi kleedje!!Het dessertenbuffet zag er fantastisch uit met het vuurwerk enz, prachtige zaal ook!!Veel geluk in de toekomst en nog goed nagenieten é!!!groetjes!Sandra
Wij zijn ook getrouwd op 15/9 in salons Mantovani, en het was super. Ik zet zo vlug mogelijk ook wat foto's op.
Amai, dat dessertenbuffet (vuurwerk) ziet er spectaculair uit!! Dat belooft!! Wij hebben ook voor Salons Mantovani gekozen, maar trouwen in de 'Spiegelzaal'.