Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Locatie

21-9-2012 11:27:52
Hallo, Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb al verschillende uren en dagen gezocht naar een mooie locatie voor ons feest. Het is echter heel moeilijk omdat we graag een feest willen geven in een tent (van vrienden) maar op een bosrijk terrein waar ergens toch toiletten en een keuken zijn. We zouden maar 80 gasten hebben dus op zich hoeft het helemaal niet groot te zijn. We wonen in Gent en bijna alle familie en vrienden komen vanuit zele/hamme. Dus het zou leuk zijn mocht het in de buurt zijn maar op zich niet noodzakelijk. Ik wou graag naar de ardennen gaan maar dat is mss wat ver. Nu ben ik eerder in de buurt van antwerpen aan het bekijken. Als er mensen kunnen overnachten speelt afstand nog minder een rol. We zijn absoluut niet klassiek dus we gaan niet aan lange tafels zitten of zilveren kandelaars gebruiken. Dus ook minder elegante plaatsen zijn ok. Als jullie tips kunnen geven, graag!!!

etteilla
15-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1298

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik21-9-2012 11:35:59

Ik weet niet of dit een hulp kan zijn, maar je zegt dat je naar de Ardennen wou gaan. Misschien zijn de Vlaamse Ardennen wel een optie? Regio Brakel is echt héél mooi, veel bossen, velden, heuvels enz. En da's ook niet ZO heel ver van Gent he. Als je daar ergens een boer kan vinden die misschien een mooi veld heeft (ik denk nu maar luidop hé), dan is dat een misschien een oplossing?

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik21-9-2012 12:03:41

Je hebt al een tent ... anders zou ik Nijlen (bij antwerpen) voorstellen. Daar staat een aantal maanden per jaar een tent opgesteld die ze speciaal gebruiken voor huwelijken. Zijn toiletten en al aan.. En deze staat in het bos en er is ook water met een grasveld, perfect om een receptie te doen!

Ik ben er in Juni dit jaar nog naar een trouwfeest geweest en het was echt een heel prachtige omgeving en de tent was heel mooi aangekleed!

etteilla
15-6-2013
 Meld misbruik21-9-2012 15:44:30

Hallo Fien, de vlaamse ardennen is een goed idee maar ik denk wel dat we ook een gebouw nodig hebben voor de keuken en toiletten.. Natalie, ik heb al op die website gekeken maar dat zag me er al iets te stijf en nogal 'pre-fab' uit? Hoeveel inbreng heb je daar zelf? We zouden ook mss onze eigen catering doen omdat we bijv met allerlei veggie tappas willen werken.. Maar toch al bedankt voor jullie snelle reactie! Mochten er nog ideeën zijn... :-)

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik21-9-2012 16:20:07

Ik weet niet wat je allemaal in gedachte hebt maar kijk anders eens naar deze locatie: http://www.lesmoines.be/ Dit is in de ardennen, je kan het hele domein huren voor niet te veel geld (kben niet zeker meer hoeveel:tussen de €1700a3000 all-in dacht ik) en er kan zonder problemen 80 personen slapen. Er is een kasteel, gitte en slaapzaal aan. Op 100m is er een kei-mooie kerk. Er is ook een zaal waar je het dansfeest kan houden (te luide muziek in een tent mag niet overal).
Er hoort nog een groot stuk wei die uitkijkt over de vallei en parkeermogelijkheid.
Wij hadden prijs gevraagd voor een tent en dat kwam uit op €7000 vandaar hebben we een andere locatie gekozen. Aangezien dat je die kost al kan uitsparen lijkt me dit wel een goede keuze.
Het wordt uitgebaat door vlamingen.

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-9-2012 19:55:25

Heb je al aan scoutstereinen gedacht. Ik ben zo eens naar een trouw feest geweest in Sint-Niklaas. De olmen lag heel idyllisch.

etteilla
15-6-2013
 Meld misbruik21-9-2012 23:54:23

Caroline, dat ligt erg boven ons budget dus voor ons niet zo gepast, toch bedankt Bea, goeie tip, dat ga ik zeker eens checken!

Kim
16-4-2014
 Meld misbruik6-6-2013 16:22:48

Hoi Hoi!
Helemaal nieuw op dit forum in mijn eerste zoektocht-stapjes ('t is te zeggen, al veel achter de rug, maar voorlopig bij zoeken gebleven)
Ik wilde even informeren of hier nog bruikbare budgettaire leuke locaties uit waren gekomen?!
Wij zijn nl een beetje op zoek naar ongeveer hetzelfde concept.
Voorlopig in onze buurt (Antwerpen Zuid - Kontich, Edegem, Hove, Lint) nog geen scoutsterreinen gevonden die mogen verhuren voor Feestgelegenheden.
Daarenboven zouden we graag een groepje willen laten optreden - blijkt ook geen evidentie! ://
Alvast bedankt voor de reacties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info