TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fien
12-12-2012
|
21-9-2012 11:35:59
Ik weet niet of dit een hulp kan zijn, maar je zegt dat je naar de Ardennen wou gaan. Misschien zijn de Vlaamse Ardennen wel een optie? Regio Brakel is echt héél mooi, veel bossen, velden, heuvels enz. En da's ook niet ZO heel ver van Gent he. Als je daar ergens een boer kan vinden die misschien een mooi veld heeft (ik denk nu maar luidop hé), dan is dat een misschien een oplossing?
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
21-9-2012 12:03:41
Je hebt al een tent ... anders zou ik Nijlen (bij antwerpen) voorstellen. Daar staat een aantal maanden per jaar een tent opgesteld die ze speciaal gebruiken voor huwelijken. Zijn toiletten en al aan.. En deze staat in het bos en er is ook water met een grasveld, perfect om een receptie te doen!
Ik ben er in Juni dit jaar nog naar een trouwfeest geweest en het was echt een heel prachtige omgeving en de tent was heel mooi aangekleed!
|
|
etteilla
15-6-2013
|
21-9-2012 15:44:30
Hallo Fien, de vlaamse ardennen is een goed idee maar ik denk wel dat we ook een gebouw nodig hebben voor de keuken en toiletten..
Natalie, ik heb al op die website gekeken maar dat zag me er al iets te stijf en nogal 'pre-fab' uit? Hoeveel inbreng heb je daar zelf? We zouden ook mss onze eigen catering doen omdat we bijv met allerlei veggie tappas willen werken..
Maar toch al bedankt voor jullie snelle reactie! Mochten er nog ideeën zijn... :-)
|
|
caroline
1-6-2013
|
21-9-2012 16:20:07
Ik weet niet wat je allemaal in gedachte hebt maar kijk anders eens naar deze locatie: http://www.lesmoines.be/ Dit is in de ardennen, je kan het hele domein huren voor niet te veel geld (kben niet zeker meer hoeveel:tussen de €1700a3000 all-in dacht ik) en er kan zonder problemen 80 personen slapen. Er is een kasteel, gitte en slaapzaal aan. Op 100m is er een kei-mooie kerk. Er is ook een zaal waar je het dansfeest kan houden (te luide muziek in een tent mag niet overal). Er hoort nog een groot stuk wei die uitkijkt over de vallei en parkeermogelijkheid. Wij hadden prijs gevraagd voor een tent en dat kwam uit op €7000 vandaar hebben we een andere locatie gekozen. Aangezien dat je die kost al kan uitsparen lijkt me dit wel een goede keuze. Het wordt uitgebaat door vlamingen.
|
|
Bea
6-7-2013
|
21-9-2012 19:55:25
Heb je al aan scoutstereinen gedacht. Ik ben zo eens naar een trouw feest geweest in Sint-Niklaas. De olmen lag heel idyllisch.
|
|
etteilla
15-6-2013
|
21-9-2012 23:54:23
Caroline, dat ligt erg boven ons budget dus voor ons niet zo gepast, toch bedankt
Bea, goeie tip, dat ga ik zeker eens checken!
|
|
Kim
16-4-2014
|
6-6-2013 16:22:48
Hoi Hoi! Helemaal nieuw op dit forum in mijn eerste zoektocht-stapjes ('t is te zeggen, al veel achter de rug, maar voorlopig bij zoeken gebleven) Ik wilde even informeren of hier nog bruikbare budgettaire leuke locaties uit waren gekomen?! Wij zijn nl een beetje op zoek naar ongeveer hetzelfde concept. Voorlopig in onze buurt (Antwerpen Zuid - Kontich, Edegem, Hove, Lint) nog geen scoutsterreinen gevonden die mogen verhuren voor Feestgelegenheden. Daarenboven zouden we graag een groepje willen laten optreden - blijkt ook geen evidentie! :// Alvast bedankt voor de reacties!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|