Terug naar overzicht
Toen ik vorige week bij Le Chapeau was hadden ze niet veel keuze in korte kleedjes maar er was 1 WOW kleedje in een blinkende stof met een gigantische open rug. Maar heel stijlvol. Je moet dit zeker passen En niet te veel vastpinnen op kort. Ik had dat ook maar uiteindelijk toch voor lang gekozen. Wel geen traditionele jurk met lange sleep maar een stijlvol kleedje uit kant met een klein sleepje.
Hey JenteIk had hetzelfde probleem, was doodsbang dat ik iets zou kiezen wat mijn vriend niet mooi vindt. Hij had op voorhand ook al dingen gezegd als: niet met parels en strass en zo (of ja, in boy-taal: met al die glitterdingen en blinktoestanden), maar het kleedje waar ik blijf aan denken, heeft dat wel, al is het subtiel.Uiteindelijk gaat het er volgens mij om dat je straalt, en dat deed ik in het kleedje dat ik mooi vond en vooral: waar ik me goed in voelde. En als jij straalt, kun je toch niet anders dan oogverblindend zijn in de ogen van degene die met je wil trouwen?? Good luck en geniet er gewoon van. Want honestly: al die kleedjes passen (ook degene die je eigenlijk niets voor jou vindt) is de max!
Ik heb bij la tiara ook een kort kleedje aangehad en ik vond dat wel heel pittig!Maar tis toch ook ne andere geworden ze.Laatst zijn wij naar een trouwfeest van een collega van mijn toekomstige geweest en die had ook een kort kleedje aan: Bij haar was dat niet pittig maar prachtig en stijlvol... dus je moet het aanhebben en dan weet je het wel!Als jij je er goed in voelt, zal je stralen en zal je toekomstige je ook prachtig vinden!Succes, gaat leuk worden!!!! hou ons op de hoogte he!!!!!