Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn vorig jaar naar een huwelijksfeest geweest in het Mol. Ik denk dat de zaal Het Hof Van 't Rouw heet. Is op zich een mooie zaal. Dan heb je Spellenburg nog. Voor de rest heb ik er eigenlijk geen idee van.Groetjes en nog veel plezier
Hey Inge,Ben vorige maand nog naar een feest geweest in De Zilvermeeuw in Mol. Dat is op het domein van het Zilvermeer.Hotel Corbie heeft ook een mooie zaal. DAt is ook in Mol.Ons feest zal doorgaan in de Maekelhoeve in Veerle Laakdal en dat op 11/08/2007Groetjes
Hey Inge,Ik wil nu geen spelbreker zijn hé, maar ben je nog op zoek naar een feestzaal?Je hebt een heel populaire datum uitgekozen en ik weet niet of je nu nog een feestzaal zal vinden voor die dag. Ik heb ook gezien dat je nog fotograaf en cermeoniemeester zoekt maar moest ik van u zijn dan zou ik er eerst voor zorgen dat je zeker bent dat je die dag een zaal vindt en dan pas de rest plannen.Alvast veel succes gewenst!!!Groetjes, Sissi
hallo sissi,een feestzaal hebben we al.met deze advertentie bedoel ik een locatie voor foto's te trekken.groetjes
Ah oké. Ik was al ongerust in uw plaats. Vandaar mijn berichtje.Ik ben blijkbaar niet de enige die niet zeker was wat je ermee bedoelde.Ik kan je jammer genoeg niet helpen met locatie's want ik ben niet van die streek. Veel succes met de voorbereidingen!Groetjes, Sissi
Hey Inge,Als videograaf was ik deze maand nog in Meerhout voor huwelijkreportage.De fotograaf bracht ons naar de Blauwe Kei te Mol en streek van het Zilvermeer.Hopelijk was ik je hiermede van dienst.GroetjesFreddy