Terug naar overzicht
Hey Delphine,Wij hebben gekozen voor Pirates of the caribbean. Ik vond het in elk geval een kippevelmoment:-)
http://www.youtube.com/watch?v=cWnmCu3U09w is waar wij nu naar neigen :p
Hey Delphine,Mss een muziekje uit Chocolat, Ratatouille of Charlie and the Chocolat Factory?
Ja Kelly, dat zijn films die ik nog niet opgezocht heb, thx voor de tip :)
Het liedje van Charlie and The Chocolate Factory vind ik ook een leuk idee. Verder kun je misschien nog eens denken aan Spoonful of Sugar uit Mary Poppins.Als het niet uit een film hoeft te komen, is Lollipop van Mika ook nog iets om te overwegen. En als je het iets naughtier wilt aanpakken, Candy Shop van 50 Cents.
Aan het begin van een film heb je steeds zo’n tune van een filmstudio (vb die met die schijnwerpers en eerst de trompetten en dan een gans orkest).Misschien kan je daar inspiratie opdoen en een liedje van een filmstudio (mgm, paramount, …) kiezen?
Ooh Rebecca das ook nog een goed idee, zelf nog niet aan gedacht :)kzal het straks eens voorleggen aan mijn ventje!thx voor de tip!
Het schoot mij gisteren avond te binnen bij het huren van een filmpje - mijn hubhub bekeek me al alsof ik bezeten was toen ik hem mijn idee vertelde en zei dat ik dit op het forum moest posten
@ rebecca: kheb net op youtube een video gevonden waar ze alle begintunes van de verschillende filmstudios laten afspelen, mss pikken we daar wel iets uit :)